maanantai 8. toukokuuta 2017

SÄITÄ PIDELLYT

Nooh nooh miten nopeesti taas viikko vierähtikin. Töissä kun on tupannut olemaan kohtuu hektistä niin aikakin menee ihan suitsait vaan ohi.

Pakko puhua hiukan säästä. On tämä suomen kevät sitten eriskummallista aikaa. Et pysty vielä viemään talvivaatteita varastoon, saati vaihtaa talvirenkaita autoon kun samaan aikaan pystyt polttaa ittes terassilla auringossa istuessa. Näin on juurikin käynyt tässä viime päivinä. Nimittäin viikonloppuna oli aivan mahtava auringonpaiste. Mulla näytti töissäkin mittari ihan kohtuullisia lukemia joten ainakin tarkeni työskennellä. Sekä sisällä että ulkona.
ylälukema ulos ja alalukema sisään



Mä paistattelin kotonakin päivää tuossa terassin auringossa ja ihan totta, sain olkapääni ja rintapieleni hiukan punottamaan.


Nyt sitten tänään mittari oli lähes pakkasella kun töihin lähdin joten päädyin vetäisemään kevyt toppapukuni päälle. Se on tokikin jo vanha ja paljon pesty joten paksuutta siinä ei juurikaan oo normaalia tuulipukua enempää mutta yhtä kaikki, sama vaate millä olen koko talvenkin mennyt. Eikä muuten yhtään liikaa ollut välitunnilla ulkovalvojana seistessä. Hrrrr... Lisäksi taivaalta vihmoi sekä rakeita että lunta tämän päivän aikana. Pyh miten tylsää. Aurinko tule takaisin!! Vois tuoda tullessaan tämän ihme hahmon joka mun kanssa valvoi koulupihan rauhaa eräänä aamuna.



Viikonloppuna mä lähdin käymään kotikonnuilla kun Hän lähti saunailtaa viettämään työkavereiden kanssa.
On the road again..


Ajelin juhlimaan mun veljen pojan 8v synttäreitä sekä kävin kahvilla äitini luona. Ruokailun hoidin tällä kertaa legendaarisella grillillä juustohampurilaisen voimin. Nämä on kyllä pienen matkalaukun kokoisia mutta hyviä.


Menomatkalla sain taas kuningas ajatuksen mennä ostamaan uus luuri, josta toki oon jo kauan aikaa haaveillutkin. Huawei P10 on kapulan nimi ja vielä en oo sitä käyttöön ottanut. Kerron mielipiteitäni jahka saan hiukan käyttötuntumaa alle.


Kun mä illalla pääsin kotiin niin kävin pikapikaa vaihtamassa vaatteet ja hiukan sukimassa kuontaloani kuntoon. Ripsariakin sipaisin ohimennen ja eikun Fresita kuohari mukaan sekä ystävän luo iltaa istumaan. Sitten pitikin lähteä käymään ensin yksillä yhdessä kuppilassa ja sitten lopuksi iltaa karaoken pyörteisiin. Piti itekkin pitkästä aikaa luritella yks biisi. Sitten näin sattumalta Hänen hyvän ystävänsä joka oli myöskin yksin liikkellä ja siinä meni loppu ilta turistessa. Kotiin aamuyön tunteina ja hiukan iltapalaa ennenkun käperryin sänkyyn. Sunnuntaina oli tulossa vieraita ja ajattelinkin että aamupalan jälkeen mä siivoilen hiukan paikkoja, mutta Rakkaani saapuikin kotiin aiemmin kun luulinkaan joten laitettiin sitten yhdessä paikat putsiin. Mukava oli jälleen tutustua uusiin ihmisiin Hänen lähipiiristään,

Tänään oli töissä oikein hyvä päivä sen suhteen, että sain rästijuttuja tehtyä alta pois. Heti tuli kevyempi olotila. Ja niin...vaikka tuo sää onkin sellainen että se heittelee välillä lunta ja välillä auringonpaistetta niin tämmöisen mä tänään ihanilta lapsukaisilta töissä sain. Yksi lupaus kesästä taasen tämäkin.


Kohti uutta viikkoa siis täysin palkein. Ollaan hyviä toisillemme.

Rakkaudella,
Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti