torstai 31. joulukuuta 2020

ANNO DOMINI 2020

 ANNO DOMINI 2020


"Viime vuotista lokikirjaa tarkastellessani huomasin että toiveet tulevan vuoden seikkailujen varalle eivät ole todellakaan toteutuneet. Siinä missä piti nähdä enemmän kanssaseilaajia matkojen varrelta, saapui uhka merien takaa joka ankkuroi Luottamuksen tiukasti kotisatamaan. Jos vesille mielikin niin yksin oli matkaa taitettava. Kovin oli siis tuulista ja myrskyistäkin maailman merillä päättyvänä vuonna. Välillä on koettu epätoivon hetkiä kun usko purteeni Luottamukseen on horjunut. Samalla kotisatamani Port Minä on ollut edelleen jonkinlaisen remontin tarpeessa. Monesti olen miettinyt mitä kaikesta seuraa ja miten pärjään jos elämäni kaksi tukipilaria murenee enkä saa niitä enää korjattua. Onneksi Rakkaus on tullut aina kriittisellä hetkellä, ottanut kädestä kiinni ja sanonut että tästäkin selvitään.

Port Minän kunnostus on jo alkanut. Olen sen suhteen toiveikas että se kunnostuu vielä entistä ehommaksi. Uskollinen purteni Luottamus kaipaa myös ehostusta ennen kuin lähdemme taas seilaamaan maailman vesiä. Viime vuoden lokikirja päättyi siihen että olin risteyskohdassa enkä tiennyt kumpaan suuntaan lähteä. Ehkä olen seilannut ympyrää sillä samassa kohdassa tunnen olevani nytkin. Aika näyttää mihin suuntaan Luottamuksen keula kääntyy. Toivokaamme hiukan tyynempää merisäätä tulevalle vuodelle."


Todella paljon parempaa, rakkauden täyteistä 💓 ja onnistumisia pullollaan olevaa vuotta 2021 just sulle 🍾🍾 rakkaudella, Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti