sunnuntai 12. helmikuuta 2017

PIKKUHILJAINEN PALUU TAKAISIN

Aikaa on kulunut ihan luvattoman paljon viime postauksesta. Paljon, siis tarkoitan todella paljon, on tapahtunut sen jälkeen. Mun elämä on mullistunut aikalailla kokonaan ja tällä hetkellä olen jälleen kerran jonkun uuden äärellä. Taas keräillään arkipalasia kokoon ja ittellä on vähän sellanen olotila, ettei oikein tiedä mitä odottaa. Mä oon saanut tässä välissä niin paljon hyvää ja ihan jokapäiväinen arki on muuttunut sellaiseksi mistä saa voimaa ja missä on hyvä olla. Mä kerron tulevissa postauksissa mitä tässä välissä on tapahtunut ja missä mennään mun elämässä juuri nyt. Mä vaan haluan tämän kaiken jatkuvan ja pysyvän just tälläisenä kun se tällä hetkellä on. En halua minkään muuttuvan ja silti väkisinkin oon taas jonkun uuden elämäntilanteen äärellä, vai olenko?? Ja onko se muutos pakollinen tässä kohtaa?? Ahdistus on joka tapauksessa melkoinen... Tällä kertaa muutos jostain syystä vähän pelottaakin, niin hassulta kun se kaiken nyt jo tapahtuneen jälkeen tuntuukin. Pelkään että joudun luopumaan jostain sellaisesta mikä on hyvää ja mitä oon tavoitellut ja halunnut.

Tänään kun yritän eka kertaa uudessa kodissa unen päästä kiinni, päällimmäisenä tunteena on yksinäisyyden paino rinnassa. Näin se vaan on, oli sitten tyhmää tai ei. Hyvää yötä kuitenkin sinne ruutujen toiselle puolelle....

- Sartsa -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti