perjantai 16. marraskuuta 2018

HIUSKRIISIÄ PUKKAA

Mulla on pitkästä aikaa hiuskriisi. Tai en oo varma onko mulla koskaan ennen ollutkaan. Oon aiemmin värjäilly säännöllisesti mikä jo antaa hiuksille jotain luonnetta. Käyny leikkauttamassakin kohtuu säännöllisesti, mutta kuten niin monella muullakin tavalla niin oon laiminlyöny itteni myös hiusten osalta. Ne on tylsät. Ei mitään rakennetta, ei liikettä, ei mitään luonnetta. Jännä juttu, että musta ihan tuntuu että nämä hiukset kuvastaa mun olotilaa sisältä päinkin. Tasapaksua, mitäänsanomatonta.. Oikeesti tylsää!!

Musta on tullu tylsä. Ystäväni Tuula on sen jo kerran ääneen sanonutkin että musta on tullu tylsempi mitä olin sillon kun tavattiin. Että mitähän vitt**??!!! Miksi?? Oon sujuvasti ohittanut koko aiheen mutta ehkä mun täytyy oikein tosissaan paneutua siihen, että miksi musta on tullu ulkoisesti ja sisäisesti tasapaksu pötkylä. Mihin mun persoona on sitten kadonnut?? Parisuhteen ihmemaahanko?? Onko musta tullu toisen jatke tai osa jotain kokonaisuutta ja siinä samassa kadotin sen kuka MINÄ oon. No, ei musta TUNNU yhtään tuolta. Ihan oma itteni mä ajattelen olevani mutta... Ehkä on jälleen itsetutkiskelun paikka.


Siine ne roikkuu kun ei muuta voi. Mitähän mä keksisin näille. Väriä ehkä ihan ekana, mutta laittaisko vaan raitoja. Jos pitäis vaaleana, vaiko sittenkin suklaan ruskeaa tai jotain räväkämpää. Ans kattoo, hmm...

Viikonloppu alkamaisillaan ja tänään joko salille tai lenkille. Katotaan nyt kumpaa.

rakkaudella,
Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti