torstai 28. joulukuuta 2017

BOOSTIA AAMUUN

Mä en ymmärrä mikä mua ja etenkin mun kroppaa tällä hetkellä vaivaa. Niin siis muukin kun se päivänselvyys että painoa on ihan hurjasti liikaa mikä haittaa olemista. Mutta muutenkin mua väsyttää ihan koko ajan. Etenkin nyt kun  on saanut olla lomalla ja nukkua aamuisin niin pitkään kun huvittaa niin sekään ei kumminkaan riitä. Tuntuu, etten mä edes herää levänneenä. Itteään pitää oikein toden teolla patistaa liikkelle ja tänäänkin kun herättiin vasta puoli 11 aikaan, syötiin aamupala ja lähdettiin samantien shoppailemaan niin sitten kun kotiin tultiin ja ruoka saatiin syötyä niin mun piti mennä päikkäreille. Mikä megalomaaninen ärsytyksen aihe. Jatkuva nuutunut ja uupunut olotila.

Oon koittanut nyt ottaa vähän ryhtitsekkausta sillä, että koitan juoda vettä aina kun muistan. Oon vähän alotellut liikkumista ja jättänyt herkut nyt jo parilta päivältä kokonaan pois. Vaikka pöydällä on iso kulhollinen karkkeja niin mieli ei tee kyllä yhtään. Mä niin kovasti toivon, että tämä olotila jäis edes jollain osin päälle ja saisin nyt siitä liikuntainnostusta oikein boostattua. Kaipaan ihan hirveesti sitä keveämpää ja parempaa olotilaa, ulkomuoto kohenee toivottavasti siinä kun sivussa. Ja sekin on monta kertaa todettu, että kun alotan säännöllisen liikkumisen niin tekee mieli myös syödä järkevästi.

Yhden asian tiedän vaikuttavan tähän oloon melko varmasti, nimittäin kinkun. Mun maha ei oikein tuota punaista lihaa siedä ja nythän siitä on tullut melkoinen yliannostus kun sitä on nautittu joka ruualla. Onneksi sekin alkaa olla jo lopuillaan... Eiköhän tämä olotila tästä kohene taas.

Fakta kumminkin on, että aamulla aamupalan yhteydessä mulla on oltava keltaisena poriseva raikas tuulahdus vieressäni lasissa. Nimittäin Beroccaa. Ilman sitä ei päivä ala. Olkoonkin sitten niin lumelääke kun onkin.


Pirtsakkaa loppuviikkoa sulle
rakkaudella,
Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti