perjantai 29. heinäkuuta 2016

EN OO KADONNUT SENTÄÄN...

Hellurei ja hellät tunteet!! Mä oon todella pahoillani, etten oo mitään niistä hurjista ajatusvirran tuotteista laittanut tänne, mitä mielessäni on parin viime viikon aikana jyllännyt. Oon viettänyt kotoa pois suunnilleen kokonaan nämä 2 edeltävää viikkoa ja nyt oon lähdössä ihanan ystävän luo viettämään viikonloppua. Mä teen kyllä oikein fiilispostauksen näitten kahden viikon tapahtumista, sillä oon viettänyt aikaa niin ihanissa maisemissa ja tunnelmissa että kyllä on kipeä sielu saanut taas ravintoa. Mutta ihan ajattelutta tämä aika ei oo mennyt, todellakaan. Loman loppuminen ja työttömäksi jääminen on iskeneet nyt viimeistään tällä viikolla vasten kasvoja oikein hurjasti, ja kun muutenkin on mieli vähän laahannut niin on ollut taas tekemistä kun oon miettinyt miten tästä jatkaa eteenpäin. Edelleen on olo, että oon jotenkin kellumassa ulapalla mutta jonkinlainen ote ehkä on tullut nyt asioihin. Kiitos tuon rentouttavan levon mitä oon vanhempieni luona, maaseudun rauhassa saanut kokea.

Kuvia mulla on paljon ja toivottavasti saankin niitä nyt sitten tuolta jostain pilven mutkasta tänne hankittua, sillä puhelimenikin ehdin tässä välissä rikkoa. Nyt on uusi, entistä paljon ehompi, luuri käytössä ja sillä oon kans ottanut ihan tätä blogia ajatellen fiiliskuvia eilen illallakin mutta palaan niihin kunhan saan aikaa alleni. Nyt viikonloppu ystävän luona koittaa, ai että on mukavaa.

Kivaa viikonloppua teille kans, palaan heti kun ehdin.

Terveisin,

lomasta täysillä nauttiva Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti