perjantai 15. heinäkuuta 2016

TYLSÄN VIIKON VARRELTA

Ajatella!!! Tämänkin viikon kohdalla ollaan taas jo perjantaissa. Viikko ei oo todellakaan mennyt mitenkään nopeasti ja aika on kyllä käynyt tosi pitkäksi. Etenkin kun vielä sattui niin monta sateista, oikein siis kaatosateista, päivää tälle viikolle. Mitäs tämän viikon aikana sitten on tullut touhuttua, kun tuntuu ettei oikein mitään.

Keskiviikkona, olikohan se keskiviikko...noh anyway... käytiin ainakin jätskillä. Namnam mun herkku, pahe ja synti vaniljapehmis nougat kastikkeella.



Muuten vaan taisinkin viettää aikaa siskon perheen luona, sillä Villekin lähti mummolaan yökyläilemään serkkujensa kanssa. Mua ei huvita yhtään olla kotona yksin, etenkään näin kesällä. Siksipä lähden hyvin mielelläni kahville johonkin. Ystävän kanssa oli tarkoitus mennä kaupunkikierrokselle keskiviikko iltana. Siis ihan sellaselle turistikierrokselle missä esitellään omaa kotikaupunkia. Se oli kuitenkin niin suosittu, ettei kaikki mahtuneet mukaan ollenkaan, niimpä mekin jäätiin auton ovien ulkopuolelle. Ei se auttanut muu, kun suunnata siis terassille yksille, ihana auringonpaiste kun pitkästä aikaa helli. Siinä vierähti tovi kunnes jälleen kerran alkoi nälkä ja mieliteot kolkutella mielessä. Käytiin hakemassa kebabrullat ja sitä tulin kotia nauttimaan. Kebarulla aurajuustolla, oh my god!! Voiko parempaa enää olla. Söin itteni ihan ähkyyn siitä, huuhtelin vielä parilla sidukalla alas.




Siinä se ihnauus on!!
Mä kvin keskiviikkoiltana myös pitkästä aikaa laulamas pari biisiä karaokessakin.

Eilen sitten...niin mitäs sitten. Tuntuu ainakin, että koko päivä meni taas vaan notkuessa mutta hain mä ainakin Villen ja serkkupojan tuolta mummolasta ja samalla tietenkin istuin sielä hetkisen aikaa. Kun tultiin kotiin niin pojat häipyi välittömästi uimaan ja taas mä olin yksin ihmettelemässä että mitäs nyt sitten tehtäis. Päätin sitten tehdä kotitöitä. Vähän pyykkäystä, tiskausta ja sen sellaista. Illemmalla vielä lähdin siskon luo kun sieläkin oltiin kotosalla tekemisen puutteessa. Kahvittelua ja lasten kans touhua. Ei mitään ihmeellistä ja eilen mä olin kyllä todella tuskastuneella fiiliksellä tähän koko lomailuun. Mä en yhtään tykkää kun ei oo pyhää ja arkea erikseen. Jotain kivaa sellasta normista poikkeevaa sais aina välillä olla mutta nyt ei oikeestaan oo ollut mitään.

Voi mä unohdin ihan kertoa miten tiistai iltana oli ihanaa kun tämäkin talo täyttyi elämästä. Oli ääntä ja naurua kun Elina toi tänne noita kavereitaan ja tuota nuorisovaihtoporukkaa. Söivät pitsaa ja istuivat iltaa. Me lähdettiin Villen ja Roopen (serkkupoika) kans evakkoon sitten ettei häiritty.
Tämmönen näky mua odotti kun sitten puolen yön paikkees tulin kotia <3

Eteisessä kenkäpari jos toinenkin..

Arvakkaa oliko hyvä tuoksu

Kylläpä oli ykstoikkoinen viikko....ei paljon kerrottavaa :) noh tämä päivä on taas uus mahdollisuus ;) Ruokatreffit kaverien kans on jo sovittuna ja kattotaan mitä ilta tuo tullessaan :D

Viikonloppua kohti ;)

- Sartsa -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti