maanantai 4. heinäkuuta 2016

RAKKAUDESTA RAKKAUTEEN

Mä en voi olla tekemättä postausta ihanasta asiasta johon oon nyt törmännyt tässä pitkin kesää. Siihen siis, että joka puolella mun kaveripiirissä ja läheistenkin joukossa tuntuu olevan rakkaus vahvasti läsnä. Monet ystävät ovat löytäneet rinnalleen oman kultsipuppelin, on menty takaisin yhteen eron jälkeen ja kihlojakin vaihdettu. Tuntuu ihan aidosti, että rakkaus on läsnä tänä kesänä ihan joka puolella. Mikäs sen hienompaa, mulla ainakin ihan sydän pakahtuu kaikkien tämmöisten uutisten edessä. Tottakai täytyy myöntää, että se tuo pikkuruista haikeutta siihen, ettei itsellä oo ketään kainaloista löytynyt, mutta se haikeus ei kyllä mitenkään vie pois mun onnellisuutta läheisteni puolesta. Rakkaus on kuitenkin voimista vahvin eikä koskaan, ainakaan mulle, millään lailla ittestään selvä että sellaiseen törmää saatikka että se yhtään se enempää itsestään selvästi pysyy.

Mun rakkaus ehkä antaa vielä odottaa, piilottelee tuolla jossain ehkä leikkii vaikeasti tavoitettavaakin. Mä luotan edelleen kuitenkin siihen, että se vielä mun kohdalle tulee ja sitten kun niin tapahtuu, niin mä tunnistan sen oitis. Siihen asti mä jaan onnellisuuden rakkauden läsnäolosta mielelläni mun ystävien, kaverien ja läheisteni puolesta ja kanssa




Rakkaudella, Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti