torstai 16. maaliskuuta 2017

KEVÄT ON TÄÄLLÄ

Tällä viikollakin ollaan sitten jo tultu torstaihin asti. Viikon aikana on tullut taas tehtyä vähän kaikenlaisia liikehdintöjä sinne sun tänne mutta jos nyt muutaman asian mainitsen niin heti maanantaina suupielet sai hymyyn Aurinko joka tervehti heti aamulla kun kaihtimet avasin. Vilkaisu lämpömittariin näytti tämmöisiä lukemia:



Pakkohan se oli heti aamupalan jälkeen vetäistä ulkoiluvaatteet päälle ja lähteä happihyppelylle. Päätin lähteä tuttua reittiäni vaikkakin ajattelin että moinen metsäpolku on varmaan märkä. Kuvat kertoo mun matkan varrelta enemmän kun tuhat sanaa. Paitsi sitä, miten ihanasti luonto tuoksuu kun herää kevääseen. Ja sitä lintujen pitämää konerttia!! Voi että miten mieli lepäsi siellä luonnon keskellä jälleen kerran.

Sielä se arska loistaa..

Polku oli ihan jäinen, piti kävellä kieli keskellä suuta ettei kaadu

Edelleen puhutteleva vanha silta


Keväistä maisemaa


Aurinkolasit oli ihan must!!

Ulkoilin pari tuntia vaan nautiskellen keväästä, joka kyllä lopulta meinaa ainakin meikäläisen yllättää tulollaan ihan totaalisesti.

Tiistaina sitten lähdin täsmäostoksille Jämsään kun kävin hakemassa Jyskistä ilmapatjan sekä petauspatjan vuodesohvaan laitettavaksi. Josko niitä vieraita sais tänne kohtapuoliin  niin ihan sillä kysyn ;)

Samalla reissulla mua hälyteltiin taas sitten töihinkin pikku loukkaantumisen vuoksi ja heti olis saanut mennä. Mä kuitenkin lupauduin sitten keskiviikkoon vasta ja silloinkin piti perua vähän sovittuja menoja että pystyin menemään. Oon nyt sitten eilisen ja tämän päivän ollut taas töissä ja kyllä on ollut mukavaa. Oleilua olikin taas ollut jo ihan riittämiin ja lisäksi mä kyllä tykkään tuosta työstä ihan hirmu paljon joten mukava oli mennä. Näillä näkymin huominen vielä tällä erää ja sitten katotaan eteenpäin taas tilanteitten mukaan.

Nyt mä valmistaudun ja lähden nauttimaan tänä iltana stand upista. Toivottavasti on hyvä, sillä muten mä todellakin nukahdan. Töissä tänään oltiin lasten kanssa pilkillä ja lisäksi siihen mun ulkovalvonnat päälle joten reilut 2 tuntia sujahti ulkona auringossa. Huomaa punottavasta naamastakin.

Mukavaa viikonlopun odottelua, kohtahan se jo taas on

Rakkaudella,
Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti