torstai 9. maaliskuuta 2017

TÄMÄN VIIKON JUTTUJA

Näin se on rentouttavan viikonlopun jälkeen viikkokin sujahtanut jo torstaihin. Jostain syystä tuntuu, että viikko on mennyt tosi nopeaa. Ei sitäkään asiaa toisaalta tartte ihmetellä kun miettii miten paljon oon taas ajellut ja retkeillyt iltaisin sielä sun täälä. Rakkaallani on yövuoroviikko joten hän lähtee viiden aikaan illan suussa töihin joten päivät on sujahtanut yhdessä vaan oleskellen, jutellen, asioilla piipahtaen, ruokaa laittaen. Ei mitään ihmeitä, mutta enpä niitä kaipaakkaan.

Iltaisin oonkin sitten piipahdellut shoppailemassa. Maanantaina käväisin Jämsässä missä kiersin muutaman kaupan ihan vaan aikani kuluksi. Tiistaina tutustumisvuorossa oli Keuruun megamarket. Eilen sitten lähdinkin Tampereelle Ikean ihmemaahan. Ostin vielä tuohon eteiseen yhden hyllyn. Mä koitan saada tehtyä postauksen missä esittelen vähän tätä mun uutta kotiani nyt kun se alkaa olla aika lailla valmis. Tauluja ja kuvia puuttuu seiniltä vielä, mutta muuten alkaa olla kyllä jo ihan valmista.

Mä en kovinkaan montaa yötä oo täälä uudessa sängyssä viettänyt, tainnu ehkä 3 yötä kaikkiaan nukkua täälä. Se nyt oli hiukan odotettavissakin, mutta mikä on ollu todella hienoa huomata niin se että täälä on hyvä fiilis. Mistä lie sitten johtuukaan, mutta tuntuu ihan hyvältä tulla tänne. On jollai tapaa kodikasta kuitenkin.... Ehkä se on siinä, että täälä on kuitenkin yhdessä jonkun kanssa laittanu näitä juttuja ja Hän on ollut kasaamassa mulle kaikki huonekalut. Josko se kotoisa "henki" on tullut siitä.

Mutta nyt mä alan toiveikkaasti valmistautua siihen, että saan tänne ihania naisia, suurenmoisia Ystäviä lauantaina. Odotan niin kovasti vaikkakin monenlaista estettä on ollut ja edelleenkin matkan varrella. Katsotaan ja toivotaan parasta.

Rakkaudella,
Sartsa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti