maanantai 27. maaliskuuta 2017

KOVAN PÄIVÄN KUULUMISIA

Tässähän alkaa pikkuhiljaa olotila tasottua työpäivän jälkeen. Kun kohta saakin mennä jo nukkumaan 😊 Työpäivä oli kyllä aika haipakkaa, kiireisin tuola paikassa tähän mennessä. Justiin tuossa Hänelle tuumasin, että onneksi työ itsessään on kuitenkin ihan mukavaa. Sellasta juurikin mistä tykkään, että saa tehdä monenlaista ja tilanteet vaihtuu päivän mittaan. Ja kunhan tästä kunnolla pääsee sisään noihin töihin niin mä luulen että tämän päivän tyyliset kaoottisuudet jää vähemmälle. Nyt vaan kaikki kaatuu päälle kerralla sillä joudun nyt ihan pystymetsästä opetella todella pienessä ajassa paljon uusia asioita. Mutta kyllä ne siitä yks kerrallaan muuttuu rutiinimmaksi. Näin mä uskon ja miksipä ei muuttuis, onhan niin käyny ennenkin.

Koulumaailmassa tää kevät vaan on kiireistä aikaa kun tänäänkin alottelin esim. kirjatilausten tekemistä. Sitten kun ei itellä oo vielä tuotteisiin mitään kosketusta niin täytyy olla vaan toisten varassa. Se ehkä aiheuttaa itselle sellasta  epävarmaa olotilaa ja on tälläselle töiden suhteen erittäin itsekriittiselle tyypille vähän myrkkyä. Mä nimittäin tunnustan että mulla on paha tapa töiden suhteen laittaa rima hirveän korkealle ja vaadin iteltäni aivan liikaakin. Tyyliin että oothan sä nyt jo 2 päivää tätä tehnyt niin on hallittava kaikki. Ihan tyhmää!!

Töiden jälkeen olin ihan poikki ja oli ihanaa tulla kotiin kun fakta nyt vaan on se, että Rakkaani saa mut aina hyvälle tuulelle. Raukka kyllä joutui tänäänkin kuuntelemaan mun armotonta paasausta töihin liittyen. Noh, mua helpotti se että sain purkaa höyryt ulos. Hän tietää sen, kuuntelee ja vaihtaa sitten sujuvasti aiheesta toiseen kun tarve vaatii.

Nyt on syöty hyvin, käyty vähän shoppaamassa ja katottu telkkaria. Enää suihku ja tutimaan. Huomenna hiukan rauhallisempi päivä tiedossa.

Uus viikko alussa ja kohti tupareita sekä lapseni syntyäreitä mennään.

- Sartsa -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti