perjantai 10. maaliskuuta 2017

MUN KOTI

Kuten luvattua, mä raotan nyt hiukan ovea mun kotiin. Mä oon todella hyvällä fiiliksellä tämän uuden kotini suhteen. Sen lisäksi, että täälä on nyt semmosia asioita ja tavaroita joita oon nimenomaan omaan kotiini halunnutkin, niin täälä on hyvä fiilis. Kotiin on kiva tulla, ovesta kun astuu sisään niin tuntuu että muu maailma jää sinne ulkopuolelle. Edelleen täytyy ihmetellä, että tämä fiilis on tänne tullut mun kaveriksi jo tässä vaiheessa, kuitenkin kun kohtuu vähän täällä on aikaa vietetty. Toisaalta, muuttovaiheessa on täällä kulutettu ilta jos toinenkin. On ollut ihanaa se, että on saanut ihan kaikessa rauhassa ja pikkuhiljaa laittaa tavaroita paikalleen. Rakentaa tätä omaa pesää. Laitan muutaman kuvan tähän niin näette miltä täälä näyttää. Tervetuloa kuvin mun kotiin..


Olkkarin sohvanurkkaus
Tykkään todella paljon mun sohvasta vaikkakin se on hiukan eri värisävyä kun olisin halunnut. Hain tumman harmaata sohvaa, mutta tämä nyt sitten sattui sopivasta vastaan. Tää on ihanan iso että mahtuu porukkaa istumaan ja sen saa levitettyä varavuoteeksi joten on monikäyttöinen. Verhot on Vallilan Puuskat joista ajattelin ottaa sitten väripilkkuja muuhun sisustukseen.


Sohvaa vastapäätä on telkkari jonka vieressä mun lasitavara kivasti vitriineissä. Kuten näette kaikki huonekalut on ihan tarkoituksella Ikeaa. Ihan perus, johon luulis ettei kyllästy kovin herkästi.


Onneksi on sen verran iso olkkari, että sohvan viereiseen nurkkaan sain tehtyä kotitoimistonkin. Nyt on pysyneet niin laskut kun muukin paperitavara paikoillaan. Tykkään tykkään...


Nämä veljeltäni lahjaksi saadut Festivo kynttiläjalat sai hyvän paikan tuosta telkkarin vierestä. Löysinpä vielä nuo hopeiset kynttiläpallotkin niihin, joista vision sain.


Olohuoneen pödälle oon tehnyt tommosen asetelman kynttilälyhdyistä ja täältä paikallisesta sisustusliikkeestä löytämästäni ihanasta tarjottimesta. Tuo tarjotin on metallinen ja just sellanen, mitä etsinkin. Kynttilälyhdyt jota tuossa päällä on, ovat rakkaita lahjoja jotka halusin ehdottomasti paraatipaikalle.


Sitten mennäänkin olohuoneesta eteiseen, mihin hain tällä viikolla tuon Kallax lipaston säilytystä varten. Eteisestä kulku keittiöön...


Mulla on lasiovi eteisen ja olkkarin välissä johon laiton tommosen tekstin minkä löysin muuttokamoista.


Nettikaupasta löytyi tommonen vaatenaulakko, jossa vähän säilytystilaakin. Eteisestä siis on kulku myös makuuhuoneeseenkin kuten kuvasta näkyy.


Makuuhuoneen yks seinä on tommonen aika radikaali, mutta en lähtenyt sitä sitten omalla kustannuksella muuttamaankaan. Eteisen seinän mä maalasin harmaaksi, kun se oli semmonen possun vaaleanpunainen.


Tässä tunnelmakuva keittiöstä. Kaapin ovet on tommoset kivan vihreät mikä näkyy tuossa jääkaapin päällä mutta se on oikeestaan ihan kiva. Mä tykkään tuosta pöydästä ihan hirveesti. Tilasin senkin netin kautta. Tuolit on Ikeasta, en ihan täysin tyytyväinen niihin oo mutta saavat välttää nyt ainakin toistaiseksi. Mä tykkään tuosta keittiön fiiliksestäkin tosi paljon.

Semmosia pikkupalasia mun kotoa. Jollain tapaa ihan mun näköistä. Ei missään nimessä niinkun sisustulehtien sivuilta, mutta kotoista ja sopivan boheemia. Elämän makuista mun mielestä.

Tästä on oikein hyvä jatkaa!

Mä en nyt sitten näillä näkymin saakkaan huomenna niitä kovasti odottamiani vieraita. Harmi, mutta minkäs sairastelulle mahtaa. Tuli siis pitkästä aikaa ihan kotiviikonloppu Hänen kanssaan.

Pitäkää toisianne hyvänä, Rakkautta toivoen
Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti