perjantai 24. maaliskuuta 2017

VÄSYÄ JA VAIHTUVIA TILANTEITA

Tällä viikolla mä oon saanut olla taas töissä maanantaita lukuun ottamatta ihan koko viikon. Vaikka työ onkin kovin mukavaa ja vaihtelevaa niin tällä viikolla on jostain  ihmeen syystä ollut tosi nihkeää. Oon nukkunut mielestäni yönikin ihan loistavasti ehkä kerran unesta havahtuen mutta silti aamulla herääminen on ollut työn takana. Luomet on ollut kun liimattu kiinni ja kellon soidessa on ollut vaan yks ajatus, vielä ihan ihan vähän unta kiitos. Iltaisin Rakkaani on lukenut kirjaa nukkumaan mennessä mutta mä oon vaan käpertynyt peiton alle viereen ja sammunut kun saunalyhty niin, ettei mulla oo mitään havaintoa kauanko lukuvalo on päällä pysynyt. Mikähän kevätväsymys tässä nyt sitten yrittää ottaa niskalenkkiä, pyh!!

Töissä on yllättäen tullut tilanne, että olenkin joutunut kohtuu tiukalla aikataululla omaksua taas uusia asioita ja työt on välillä kasaantuneet niin, että pientä hengen ahdistusta on ollut havaittavissa. Liekö siinä yksi syy siihen miksi on ollut niin kovin väsynyt olotila. Toisaalta väsyä kyllä valittavat muutkin kun vaan mä joten josko tämä nyt vaan olis ollut tällänen viikko. Ihanaa on ollut se, että kevät aurinko todellakin on ollut kutittelemassa poskipäitä useampanakin päivänä. On se kyllä melkoinen energian lähde. Kiitos sitä lisää tulevillekin päiville!

Maanantaina en ottanut työpäivää vastaan vaikka tarjottiin, sillä tein päiväreissun kotikonnuille mikä kyllä tuli hyvään saumaan. Mulla olikin ollut jo kovasti ikävä. Rakkaani lähti mun kaveriksi, sillä sattuipa Hänelläkin olemaan vapaapäivä. Sielä me sitten saatiin nähdä rakkaita, leikkiä lasten kanssa ja käytiinpä syömässäkin lasteni kanssa. Onneksi saatiin maksimoitua yhdessä vietetty aika vaikka noin tiukalla aikataululla oltiinkin matkassa. Oli mukava jutella siinä syönnin lomassa.

Huomenna onkin sitten aika laittaa auton nokka kohti Kirkkonummea ja lähteä esikoista treffaamaan. Tosi mukava vihdoinkin päästä käymään Jennin luona. Siitä lisää sitten tuonnempana.

Laittelen tässä uusia Vallilan mattojani lattiaan. Oon niihin tosi tyytyväinen, sillä kauan mä jouduinkin ettiä eteisein ja olkkarin mattoja jotka miellyttää silmää. Väliaikaiset versiotkin on toki hankittu mutta koko ajan oon etsinyt mieleisiä. Päädyinkin sitten olkkariin hankkimaan hiukan lisäväriä :)

Tässä eteisen matto, nimeltään Mulberry


Ja tässä puolestaan olkkarin väriloiste Juhannusruusu lilan värisenä


Mulla on tuola jemmassa ohuet lilan väriset sivuverhot jotka ajattelin kesäksi nyt sitten vaihtaa olkkariin.

Mutta hei, nyt pitsaperjantain evään valmistukseen ja pakkaamaan huomisen reissun kamoja.

Mukavaa viikonloppua toivottelee
rakkaudella, Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti