maanantai 30. toukokuuta 2016

EPÄITSEKKYYS

Epäitsekkyys. Mä ajattelen niin, että monta kertaa se on suurin rakkauden osoituksen merkki. Se on kuitenkin usein kohtuullisen vaikeaa toteuttaa käytännössä vaikka sitten kuinka tietäisitkin että olet ihan oikealla asialla. Koska mä uskon myös karmaan niin mä toivon että epäitsekkyydellä, sillä että teet hyvää sulle rakkaan ihmisen puolesta vaikka se sitten olis sulta itteltä jotenkin pois, niin sitä sitten jonain päivänä varmistais ittelleen jotain todella hyvää. Sais sellasen lottovoiton jolla ei oo mitään tekemistä maallisen mammonan kanssa. Onnellisuutta, rakkautta.

Mä yritän nyt toteuttaa tätä epäitsekkyyttä rakkaan ihmisen hyväksi. Oon joskus kirjoittanut tämmösen tekstin:

"Greatest love of all is making sure that people you love are happy. Sometimes it makes yourself hurt but you do it anyway because happiness of your loved ones is at the end your happiness too."

En mä silloin vielä edes tiennyt miten oikeassa olinkaan. Tilan ja ajan antaminen rakkaalle silloin kun sulla itellä on se kanaemo vaihde päällä että haluaisit vaan pitää lähellä ja silittää ja sanoa että kaikki järjestyy..siinä haastetta kerrakseen, mutta mä oon nyt vakaasti sitä mieltä että näin on tehtävä. Elämä koulii ja opettaa onneksi joka ikinen päivä, toivottavasti myös kasvattaakin. Life is Life <3 

- Sartsa -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti