tiistai 31. toukokuuta 2016

HARD DAY´S NIGHT

Tänään oli jo lähtökohtaisesti karmia päivä. Mä nukuin viime yönä todella huonosti jostain syystä ja onneksi sain edes tänään mennä vasta iltaan töihin. Ja mulla oli vieläpä auto allani joten ei tarvinnut ottaa työmatkaankaan kovin paljoa aikaa. Töihin saavuin kuitenkin todella väsyneenä, ihan pihalla kun lumiukko. Onneksi keli oli aivan ihana ja saatiinkin olla suurin osa päivästä ulkona.

12-14 mä olinkin sitten palaveeraamaassa Elinan asioissa Seinäjoella eikä kyllä ollut yhtään sen helpompi palaveri kun mitä mä odotinkaan. Taas sai lähtiä huonon äitin polttomerkki ottas pois sieltä. Joka ikinen kerta on käynyt samoin, ja monta kertaa oon miettinyt miksi juuri äiti on vanhemmista se, jonka niskaan aina kaikki kaatuu. Isä pääsee jotenkin paljon helpommalla ja usein kun koira veräjästä. Sellainen mulla on fiilis, mutta voi olla että mä oon jotenkin jäävi puhumaan kun joudun puhua omasta kokemuksesta. No ei tuosta sen enempää...

Sitten mulla oli kaiken kukkuraksi vielä maxipitkä työpäiväkin minkä jälkeen piti vielä riittää voimia koulutus iltaan. Työpäivällä mittaa 10,5 tuntia. Olin ihan varma, että nukahdan koulutukseen mutta ei onneksi.

Päivän ehdoton piristys, ja joka sai mut irti alakuloisesta fiiliksestä tuon palaverin jälkeen, oli mun tiimiystäväni kanssa käyty keskustelu. Kesken työpäivän voi saada aikaan todella syvällistä ja laadukasta keskustelua ihan mistä vaan mutta tällä kertaa parisuhteen kiemuroista. Mä en voisi enää olla kiitollisempi tälläisestä Ystävästä jonka kanssa ajatus natsaa ja jonka kanssa voi jutella ihan mistä vaan ja milloin vaan.

Nyt oli sitten aika vähän tankata ja hemmotella ittiänsä illan päätteeksi..Toivon, että ens yönä nukkumatti tulee myös mun luona käymäs. Täs mun hemmottelut:

Mässyä...mitäs muuta!!
- Sartsa -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti