perjantai 3. kesäkuuta 2016

AIKAINEN LINTU

Tänä aamuna mä heräsin hiukan turhankin aikaisin, mutta kun ei kerran uni enää tullut silmään niin koitetaan kuluttaa tämä aamu tehokkaasti. Ehtiipä vähän siivoilla ja vaikka pyykkäilläkin. Iltahuki kutsuu töissä, tosin ei mitenkään pitkä sellainen. Kelikin vaikuttaa vielä tänään olevan ihan mukavan sorttinen joten hyvä on alkaa siirtyä viikonloppuun pikku hiljaa.

Koko viikon on saatukin nauttia helteistä. Elohopea on kivunnut ihan hellelukemiin asti ja jo vain se mulle passaa. Töissä on pitänyt kuitenkin vähän kattoa että lapset malttaa leikkiä välillä varjossa ja juovat tarpeeksi vettä. Lähes kaiket päivät ollaankin oltu ulkona. Mahtaa olla outoa nyt kun on luvattu että asteet tippuu huomattavasti.

Keskiviikkona mä olin taas salillakin ja kyllähän helteen vaikutuksen huomas. Hiki virtas ihan kun saunassa olis ollu ja vähän tuntui olossakin, ettei nyt niin tiukkaa treeniä pystynyt tekemään kun yleensä. On se kuitenkin mukavaa tuo raudan vääntäminen, mun juttu ehdottomasti. Kuinka mukavaa kun saa lihaksensa vähän kipeäksi, tietää tehneensä.

Eilen sitten piipahdin taas miesten superpesistä kattomassa tuola naapuripitäjässä. Ihana ilta oli kelin puolesta ja vaikkei peli nyt tarjonnut mitään huippuelämystä niin kyllä tuola katsomossa iltansa vietti paljon mielummin kun yksin kotona. Edelleen nämä yksinäiset illat on mulle vähän myrkkyä...

Nyt touhuilen hetken jotain ja lähden sitten töihin. Kiva viikonloppu tulossa!!

Aurinkoa iholle ja mielelle toivoo Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti