lauantai 11. kesäkuuta 2016

ENNUSTUKSIA

Mä lupasin tehdä oman postauksen tuosta ennustajalla käynnistä. Mä oon siis aikaisemmin ollut todella todella skeptinen sen suhteen että kukaan vois muka nähdä tulevaa. Oon käynyt tätä ennen ennustajalla varmaan ehkä 3 kertaa vaihtelevalla menestyksellä, jotain ne on aina tienneet mutta ei oo tullut sellasta vahvaa tunnetta että voi hitsi mistä se tuonkin tiesi. Kunnes nyt kun oon käynyt tällä Salmella. Mä kävin ekan kerran varmaan kolmisen vuotta sitte, ennen eroani. Musta tuntui silloin että tämä ihminen suunnilleen luki mun ajatukset, sillä niin yksityiskohtaisesti hän osas kertoa miltä musta tuntuu, ei niinkään vaan sitä mitä on tapahtunut tai mitä tulee tapahtumaan. Kaikki mitä hän silloin kolme vuotta sitten ennusti tapahtuvaksi, on käynyt toteen. Ero ja se, että nimenomaan mä oon se joka muutan silloisesta kodista pois. Työkuviot on tiennyt jetsulleen, ettei mitään vakinaista oo mutta että töitä riittää ilman keskytyksiä. Opiskelujutut meni kans ihan putkeen silloin, kertoi että tulee olemaan vaikeaa lopussa mutta saan kaiken tehtyä vaikka usko meinaa loppua.

NO tällä kertaa mä menin sinne fiiliksellä, jossa en tiennyt mitä odottaa. Mulla oli tämän uuden ystäväni suhteen kovin ristiriitaiset ajatukset ja halusin jostain syystä kuulla mitä Salme tästä kaikesta sanoo. Mulla meinas tulla ihan itku heti kärkeen kun ensimmäinen korttipöytä ladottiin. Salme sanoi että mä oon näköjään eronnut ja että se on tapahtunut viimeisellä hetkellä ennenkuin mä tukahdun. Sanoi että oon ollut liitossani todella yksin ja ahdistunut enkä oo saanut siitä liitosta yhtään mitään ittelleni. Antanut vaan. Juuri tuolta musta tuntui ja sen Salme sanoi jo silloin viime kerralla. Että jos haluan koskaan tulla onnelliseksi ja tasapainoiseksi niin valitettavasti mun pitää erota. Mä siis tiesin sen jo silloin itekkin mutta kun sen kuuli ihan ventovieraan suusta niin kyllä se pysäytti. Nyt se sanoi vielä että tämä ex mies on todella mennyttä mun elämässä ettei hänestä näy edes juuri mitään enää. Ainoastaan jäljet näkyy meidän kolmen lapsen kautta. Salme tiesi meillä olevan kaksi tyttöä ja yks poika. Tiesi että mulla on lapsiin hyvät välit ja sanoi onneksi että ne säilyvätkin sellaisina. Sitten heti seuraavana Salme ihmetteli kaveria joka näkyi korteissa. Ristiveristä tummempi ja että mulla on tämän ihmisen suhteen vähän ahdistunut ja ristiriitainen olotila. Kyseli kovasti että mikä tämä homma oikein on, että mikä tässä mättää ja ahdistaa niin. Mä sitten sanoin että kyse on ystävästä, josta en nyt oikein ota selkoa ja että en oikein tiedä miten jatkaa. Että kannattaako olla edes ystävä hänen kanssaan. Kovasti oli Salme ryppyotsainen tässä kohtaa mutta sanoi että ystävä kannattaa aina olla. Tuumasi vielä että rakkaudellisia tunteitakin korteissa näkyy, sieltä toisesta suunnasta mua kohtaan myös. Muuten tämä ekan pöydän luenta meni ihan nappiin töitten sun muitten suhteen.

Sitten seuraava pöytä katsoi keskitulevaisuuteen. Aikajanaa ei kuitenkaan anneta tarkalleen esim vuosien tarkkuudella mutta kuitenkin. Ei kauas mutta ei ihan lähellekkään. Näkyi kovasti rakkautta, juhlia, iloista elämää, viestintää. Paljon miehiä :) Oon kuulemma iloinen ja kupliva persoona joka herätän miesten huomion halusin tai en. Itken aina yhden perään mutta nurkan takana on jo uusi mies odottamassa. Hahha hhhaaa...Just joo. Kuitenkin mun korteissa siis näkyi mun elämäni suuri rakkauskin. Härkä muusikko. Saattaa olla joku muukin sarvipää pienellä varauksella ;) Tämä mies on kuulemma kaikkea sitä mitä mä mieheltä osaan toivoa ja paljon vielä sellaista mistä mä en tällä hetkellä edes tiedä mitään. Mies tietää kuka on ja on vahva, niinkun mulla kuulemma pitääkin olla. Tämä mies myös seisoo tukevasti omilla jaloillaan ja osaa rakastaa, niinkun mua pitää rakastaa. Me ollaan vieläpä kyyhkyspari joka ei eroa koskaan. Kauemmas tulevaisuuteen menevässä pöydässä näkyi ihan avioliittoon asti. Meistä tulee onnellinen pari ja rakkautta riittää. Joo kyllä mä tämän haluan uskoa :D Eli siis kaikki muusikot, etenkin härät, suunnilleen mun ikäluokkaa ilmoittautukaa!!!Pliis. Ai niin ristiveristä vähän tummemmat vieläpä ;) Meidän kohtaamiseen liittyy laulaminen jollakin tapaa voimakkaasti. Just joo, ei oo kaukaa haettu kun on kyse musiikin ja mun kohtaamisesta ;) Noh tätä rakkautta siis odotellessa.

Kaikkineen mulla oli kuulemma todella hyvät kortit. Täynnä rakkautta ja jopa pakan suurin rakkauskortti tuli mulle. Salme sanoi että on oikein ilo lukea tälläisiä kortteja ja että mä elän kuulemma tosi mukavaa elämää tällä hetkellä. Pyysi nauttimaan vapaudesta vielä tässä vaiheessa.

Töitäkin kuulemma pitäis olla ihan hyvin. Jotain katkoja saattaa tulla eikä välttämättä mitään vakituisempaa mutta töitä kumminkin riittää. Ja tällä samalla alalla missä nyt oon. Hyvä näin!!

Kaiken kaikkiaan voi hyvin mielin jatkaa eteenpäin uskoen näihin kortteihin. Mulla on kaikki mahdollisuudet tulla onnelliseksi. Mutta sitten oli tämä uusi ystävyys......Siitä Salme varoitteli oikein jyrkin sanoin. Hän saattaa kuulemma seisoa mun onnellisuuden tiellä koska on niin rikkinäinen, epävarma ja ristiriitoja täynnä. Tällä henkilöllä on kuulemma pahoja kokemuksia ja epäonneakin takana tosi paljon. Ja ongelmia tällä hetkellä. Kuulemma tuohon kuvioon liittyis kolmas henkilö joka tuo ristiriitoja. Tämän henkilönkin Salme kuvaili tarkasti joten tiedän kuka se olisi ja arvaan että ristiriitoja siltä suunnalta olisi tulossa. Lapsiakin Salme tiesi tässä kuviossa olevan joiden kautta myös tulis lisää ristiriitoja. Monta muutakin kohtaa hän luetteli ja pyöritteli päätään varoittavasti. Lopuksi sanoi ihan tiukasti että mun pitäis pysyä kaukana tästä henkilöstä koska hän tois mun elämään niin paljon ristiriitoja että hän saattais seisoa mun onneni tiellä. Että mulla on kuulemma niin hyvät ja rakkauden täyteiset kortit että ei kannata riskeerata. Harvoin on noin painokkaasti Salme mitään sanonut. Herätti tietysti ajatuksia, mutta siltikään en pystynyt ainakaan heti tätä ihmistä jättää. Vaikka ristiriitoja tuli heti vastaan.

Tämmöstä ja tietty paljon muuta sisälsi tämä luenta. On se kumma miten jotkut todella voi tietää näitä asioita joita ei voi selittää millään. Näitäkään juttuja ei kukaan voi mistään etukäteen selvitellä, kun aina joku sanoo että ennustajat ottavat selville asioita etukäteen. Ei toisen pään sisäisiä ajatuksia voi etukäteen tietää eikä kellään oo niin hyvä säkä että voi siitä vaan summissa arvata oikein. Kyllä mä nyt uskon että joillakin vaan on tämmönen kyky. Kait sitä täytyy sitten jotenkin myös uskoa noihin mitä mulle sanottiin :)

Että semmosta tällä kertaa....

- Sartsa -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti