sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

IHANA SUNNUNTAI

Ihana sunnuntai!! Mä oon pikkusen oppinu nauttimaan näistä sunnuntaipäivistä kun ne aiemmin oli aikamoista pakkopullaa. Mä käyn aamulenkillä suoraan sängystä päin, on mukavan rauhallista joka puolella ja luonto on jotenkin parhaimmillaan aamulla. (Ihan niinkun kesäöinä ja niiden jälkeisenä aamukasteen ja hiljaisuuden hetkinä. Huomautuksena itselle: muista tänä kesänä nauttia näistä hetkistä :) Voi jos ne vielä sais jakaa jonkun kanssa, aina parempi.) Aamulenkin jälkeen mä käyn saunassa ihan rauhassa, hoidan ihoani ja mieltäni. Mä syön hyvin ja katton vaikka jonkun elokuvan, ellen sitten lähde johonkin..shoppailemaan, treffeille ystävien kanssa. Pyykkikone laulaa joka sunnuntai lähes aamusta iltaan, sekin on jotenkin pyhäpäivän askareeksi sopiva juttu. Sunnuntait ei oo enää niin pitkiäkään kun aiemmin.

Tämä sunnuntai ei oo ollut poikkeus. Eilisen hippailun jäljiltä pelkäsin vähän omia olotilojani, sillä tunnustan etten taaskaan ollut mikään hillitysti ja hallitusti käyttäytyvä lady. Enemmän niinku olutta kiskova tukkijätkä, mutta ei se mitään. Hauskaa oli kumminkin, tanssittuakin tuli kun ensin meni itte tanssilattialle että muutkin uskalsi tulla. Täälä ihmiset on niin kovin pidättyväisiä, ja sitten oon mä :D Erilainen Entinen Nuori!! Mutta siis, ei hätää..yhtään ei huhhutella tarvinnut joten lenkkarit jalkaan ja siskon kanssa baanalle. Mun lenkki ei ollut varmaan ku viitisen kilsaa, mutta tälle aamua ihan soppeli. Eikä lenkinkään aikana tullut kylmä hiki, sydämen tykytyksiä saati pahoinvointia. Päivä lähti siis loistavasti käyntiin. Pikasuihkun jälkeen mä makoilin sängyllä ja somettelin sekä viestittelin ystävien kanssa. Iloisena siitä, että niin moni haluaa mulle hyvää ja elää mun mukana tätä välin kivikkoistakin matkaani. Sydämessä tuntuu kivasti sellainen <3

Samalla kun mä sitten söin niin katoin Netflixistä elokuvan Haikein terveisin. Outoa oli se, ettei mua itkettänyt yhtään vaikka saateteksteissä pyydettiin ottamaan nenäliinat valmiuteen. Siitä rohkaistuneena ajattelinpa kattella tässä vielä toisenkin mokoman. Mä harrastan näitä romanttisia elokuvia. Mä luulen ettettä tunne kovinkaan montaa romanttisempaa persoonaa kun mä oon. Oikia lässynlään kuningatar, mä myönnän. Ja sitten kun mä sen oman mister oikean tuolta maailman myräköistä löydän niin mä tuhlaan rakkauttani surutta. Pidän sitä niin hyvänä ettei ketään oo koskaan pidetty niin hyvänä. Kunhan en nyt sitten vaan näitten romanttisten hömpänpömppä elokuvien suurkuluttajana erehdy vaatimaan tosielämältä elokuvamaisia romanttisuuksia. Life is Life, nimittäin!!

Elokuvan jälkeen tuli kuitenkin saunafiilis vaikka päätin jo aamulla etten tänään mee. No kävinhän mä kumminkin. Nyt oon vähän hellinyt ittiäni ja ihan vaan ollut. Yökkärit päällä vaan ja sitä rataa.

On ihana taito osata vaan olla, tekemättä yhtään mitään, ahdistumatta tekemättömistä hommista joita mun huushollis ainakin aina on, miettimättä huomista arkea, murehtimatta mistään. Nyt on sellainen hetki, nyt on hyvä!! Ihan tässä ja nyt, elämä on ihan nastaa.

Kivaa sunnuntaita, hölläilethän säkin vähän :)

Haliterkuin Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti