tiistai 28. kesäkuuta 2016

SEKAVAA

Tänä aamuna ei oo kyllä ihan paras fiilis. Mulla on yöllisen migreenin jäljiltä vielä olotila melko sekava. Pää on kummallinen, siis sellanen ettei kipeä mutta ei kunnossakaan, ja niskatkin taitaa olla vähän jumissa. Johtunee huonosti nukutuista öistä. Mulla on nyt pitkästä aikaa taas sellainen vaihe, että ahdistaa moni asia. Lisäksi musta tuntuu, että mä oon oikein taakka monelle ystävälleni. Kun aina mä valitan samoista asioista ja sitten ahdistelen omilla jutuillani ystäviäni. Asiat tuntuu nyt junnaavaan pahasti paikallaan vähän siinä sun tässä suhteessa, ja se on ehkä tilanne johon mä en tahdo osata suhtautua. Mä koitan nyt antaa ystävilleni tilaa hengittää ja peräännyn hiukan vaikka omaan kuplaani miettimään miten tästä nyt taas oikein olis järkevää jatkaa eteenpäin. Mitä polkua lähtis kulkemaan niin sanotusti. On sellanen jännä olotila, että ovia ois avoinna enemmänkin mutta silti mistään niistä ei pääse kulkemaan. Ei taas kuulosta yhtään tolkun puheelta mutta sellanen olo mulla on. Ehkä mä nyt vaan koitan hiukan jäsennellä ajatuksiani ja palailen sitten taas...

Sekasortoisin fiiliksin, Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti