keskiviikko 1. marraskuuta 2017

TERVETULOA TALVI

Talvi on nyt ilmoitellut tulemisestaan viime päivinä oikein enemmältikin. Lunta tuli noina parina päivänä niin paljon että vain yhtenä päivänä tässä välissä se ehti sulaa pois lähes kokonaan. Näin paljon sitä oli


Aivan välittömästi iski tunne, joka on ollut poissa todella kauan. Aikaisemmin tämä fiilis oli mulla ihan kroonisena seuralaisena aiheuttaen yhden sun toisenkinlaisia oireita. Viime vuosina se on hellittänyt otettaan mutta nyt, aivan yllättäen, se iski taas. Nimittäin joulufiilis. Kun mä seisoin terassilla katsellen ihanaa valkoista lumipeitettä ja sitä miten se kimmelsi katuvalojen loisteessa, mulle iski ihan sellanen joulun odotuksen kutkutus vatsan pohjaan. Ja mä huomasin että mä olin kaivannut sitä. Aikaisemmin mä olin ihan joulufiilistelijä viimeisen päälle ja juuri tämä aika vuodesta oli niin parasta. Ihanaa että sain sen takasin.


Tuli sen verran leikkisä ja vähän tonttumainenkin olotila että hipsinpä ulos iltahämärissä ja kastoin varpaani lumeen. Tämän kuvan oheen instagramiin tuli tämän vuoden eka tonttu teksti 😁 ei varmasti viimeinen...

Nyt on ollut pari ihan täydellistä päivää kun aurinko on ollut pakkasen seurana. Tässä eilisen aamun tunnelmia työpaikkani pihasta.


Lunta siis onneksi on hiljaa hipsutellut lisää ja toivotaan että saadaan nauttia tästä nyt pitkään.

Koditkin näyttävät niin ihanan kutsuvilta  kun lämmin valo kajastaa pimeään.         

Rakkaudella, 
Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti