tiistai 28. marraskuuta 2017

VIIKKO NELJÄSEISKAN SITÄSUNTÄTÄ

Voi morjens minkälaista menoa se on pitänyt töissä viime viikolla. Jos yleensä päivät on menny todella nopeaa niin nyt on valon nopeus tässä asiassa ylitetty. Katsotaanpas mitä kaikkea noin ylipäänsä viime viikolla tuli touhuiltua. Hmm...

Meillä on tulossa iso itsenäisyysjuhla 5.12 joka vielä järjestetään yhdessä toisen koulun kanssa kolmannessa osoitteessa. Siihen on väännetty ja väkerretty kaikenlaista ja tietty harjoiteltu ohjelmanumeroita. Kaikkea muuta siis kun normikoulupäiviä. Tahti tietenkin tässä vielä kiihtyy kunhan tämä viikko lähentelee loppuaan. Näiden parissa meni päivät töitten osalta. Opesijaisuuksia ja iltapäiväkerhosijaisuuttakin siihen mausteeksi.

Kotonakin on illat menneet ihan noitten valmistelujen kanssa. Tein viime viikolla esimerkiksi joulukortit ja sain jälleen itselleni hyvän mielen itse tehdystä. Sain myös valmiiksi ne säärystimet itselleni, siis ihan aikuisten oikeesti kutoen tai siis neuloen kuten virallisesti kuuluu sanoa. Ai että mä oon oikein ylpeä itestäni. Oon mä kutonut vähän jotain muutakin mutta niistä tässä vaiheessa vähän shh...


Noihin ne illat onkin sitten kuluneet. Ajoissa nukkumaan Akin aamuvuorojen takia.

Viime viikolla saatiin ihanasti lunta yhden päivän aikana ja sitä sitten oikeesti kertyikin heti kunnolla. Alla näkyy ehkä pikkasen miltä auton konepelti näytti kun eräänä päivänä olin kotiin lähdössä. Sai oikein kaivella hangesta. Oispa vaan tämäkin lumi säilynyt, mutta ei.... Parissa päivässä kaikki lähti pois.



Perjantaina oli jälleen bileilta. Vesterinen yhtyeineen saapui Keuruulle vanhaan Pappilaan Eli tänne
Tuo Pappilan taverna on todellakin keikkapaikka vailla vertaa. Tarpeeksi intiimi, että pääsee oikein kunnon fiilikseen ja lähelle artistia. Me oltiin saatu kutsu Akin työkaverin luo etkoille ja niinhän me sitten pidettiinkin oikein pikkujoulu ilta. Tilattiin taksi ja sitä saatiinkin odotella ilotulitusten paukkeessa. Joulu avattiin nimittäin virallisesti perjantaina täällä Mänttässä.


Keikkakin oli ihan loistava, seurasta puhumattakaan. Mua ihan jännitti mennä sinne, sillä en oo pahemmin Akin kavereita tavannut ja pelkään vähän aina mokaavani. Kun mä oon luonteeltani tällänen pyryharakka :D  No mutta, jokatapauksessa, mulla ainakin oli hauskaa ja saatiin kutsu tulla uudestaankin joten ei valittamista.

Lauantaista ei sitten ookkaan juuri sanottavaa. Dagen efter heitti mut pois pelistä ihan koko päiväksi. Ensinnäkin me herättiin vasta iltapäivällä ja mulla oli just sellanen olo kun varmaan suurimmalla osalla pikkujoulun jälkeisenä päivänä. Ruoka meni alas näykkien, sieltä suunnalta kuului huhhuttelua missä mä liikuin, janotti kovasti ja sänky oli mun paras ystävä. Sitten iltapäivällä kun oli orientoiduttu tarpeeksi niin lähdettiin vihdoinkin elokuviin kattomaan paljon kehuttu Tuntematon sotilas. 3 tuntia meni tosi nopeaa ja elokuva oli kyllä juuri niin hyvä kun mitä oli mainostettu. On ne ollut kovia aikoja silloin, en kyllä oikein usko että tämän päivän miehistä tai naisista olisi moiseen. Hattu päästä entistä korkeammalle ihan jokaiselle itsenäisyyden puolesta taistelleelle.

Mitäs mulle viime viikon osalta sen kummempaa. Jalkakin alkaa olla jo siinä kunnossa että sitä voi rasittaa esim. kävelyllä. Kohti joulua siis, tulevana viikonloppuna saadaan Erittäin Mieluisia ja odotettuja vieraita joten sille varalle on yhtä sun toista tehtävälistalla.

Hämyisistä illoista tervehtien,
rakkaudella Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti