maanantai 23. lokakuuta 2017

ONNEA ANNELI


 Aiheeseen liittyvä kuva

Tänään juhlittiin mun parasta työkaveria hänen täyttäessään pyöreitä. Opettaja jonka luokassa toimin on yks inspiroivimpia ihmisiä ,asenteensa vuoksi, joita oon pitkään aikaan tavannut. Ihana Anneli <3

Tekaisin pikapikaa kortin siinä hetken mielijohteesta. Teksti kuului näin:

Halusin kirjoittaa sulle jotain rohkaisevaa ja inspiroivaa
synttäreidesi vuoksi. Sitten mä vasta hoksasin ettet sä mitään rohkaisua tarvi.
Siihen pitäis vanhentua vähän. Ja Sinä inspiroit mua asenteellasi.

Mun mielestä tuo teksti oli aikalailla kun nenä päähän siihen mitä Anneli on ja mitä mä halusin sille sanoa. Oheisen kuvan lainasin kortin kanteen. Kuvaa myös tätä sankaria erinomaisesti.

Ei tässä ekassa loman jälkeisessä työpäivässä mitään sen kummempaa. Aikamoista asioiden selvittelyä mutta ihan sillai mukavan kevyesti. Tästä on loistavaa jatkaa.

rakkaudella,
Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti