lauantai 14. lokakuuta 2017

SYYSLOMAA TERVEHTIEN

Eilen tervehdin edessä olevaa syyslomaa oikein lämpimästi. Kulunut viikko on ollut melkoista rämpimistä, sillä oon ollu ihan mahdottoman väsy. En oikein ymmärrä miksi, mutta aamuisin sängystä ylös pääseminen on ollut todellakin suoritus sinänsä. Lisäksi mä oon töissä joutunut välillä ihan tsempata että oon pysynyt hereillä. Kuitenkin omasta mielestäni oon nukkunut ihan kohtuulliset yöunet. Tästä oonkin pohdinnoissani tullut siihen tulokseen, että mun unenlaatu ei sitten päätä huimaa. Osasyyksi mietin tuota kuorsaamistani, joka on painon nousun myötä ehkäpä vaan pahentunut. Luin jostain, että silloin kun kuorsaa niin uni ei ole laadukkainta mahdollista. Sitä teoriaa tukee se, että monesti itte herää siihen omaan örinäänsä. Nytpä mä sitten päätinkin koittaa tehdä sille asialle jotain ja tilasin apteekkikaupasta sellasen kuorsauskiskon. Vielä en oo sitä päässyt testaamaan mutta kerron sitten kokemuksia. Se on siis vähän kun tekarit jotka laitetaan hampaisiin ja jonka avulla hengitysteiden pitäis olla enemmän auki niin että kuorsaaminen vähenisi. Katsotaan...

Muuten töissä tuntuu olevan tällä hetkellä noiden kansliahommien suhteenkin hiukan hiljaisempi ja tasaisempi vaihe. Mitään kiireellisiä/pakollisia juttuja ei ole eikä oikeastaan mitään sellaistakaan missä olis deadline. Kiva välillä vähän näinkin ja oon ehtinyt vähän normia enemmän olla noitten oppilaitten kanssa, jutella kaikenlaista, mikä on kumminkin ittelle se työn mielekkäin puoli.

Ens viikolla tosiaan nautin tämän työn yhdestä plussapuolesta eli syyslomasta. Ville, vauvani, on tulossa tänne koko ens viikoksi ja katotaan mitä touhua me keksitään. Pääasia on että saadaan olla yhdessä ihan rauhassa. Tulee huomenna meidän kyydillä ja isänsä hakee sitten perjantaina pois. Jee!!

Ollaan taas lähdössä keikalle tänään. Seinäjoella on luvassa erityismahtava ilta kun Anna Puu ja Lauri Tähkä ovat samalla lavalla. Viikko sittenhän me just käytiin Lauria kattomassa joten on kiva nyt verrata miten paljon erilaisia nämä keikat on keskenään. Meillä on menossa oikein keikkasyksy, sillä lippuja on vielä jemmassa neljään eri konserttiin. Pari niistä on tuolta Helsingin suunnalta jolloin ollaan yötäkin. Niistä sitten aikanaan lisää....

Nyt vois vähän jotain järkevää koittaa tässä kotosalla saada aikaan ennenkun lähdetään illan suussa kohti Seinäjokea. Yöksi mennään mun vanhempien luo.

Kivaa lauantaita sulle myös
rakkaudella  Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti