perjantai 16. helmikuuta 2018

HYVÄÄ FIILISTÄ

Voi että mä oon hyvissä fiiliksissä. Arvaappa miksi? No, monestakin syystä mä huomaan. Ensinnäkin taas on perjantai. On aivan älytöntä miten äkkiää nämä viikot menee. Aina on maanantai ja sitten onkin jo perjantai. Täs kohtaa ei haittaa kyllä yhtään että viikot meneekin nopeaa sillä enää ens viikko niin koittaa odotettu talviloma. Oon huomannut olevani loman tarpeessa sillä jostain kumman syystä takki tuntuu töiden suhteen vähän turhankin tyhjältä. Sen huomaa parhaiten siitä just että hermot menee ihan liian äkkiä. Ihan tavalliset työtilanteet alkaa tuntua vähän turhankin työläältä ja olotila on koko ajan sellanen, että odottaa työpäivän olevan jo ohi että pääsee kotiin. Vaikka siis töissä ei mitään normaalista poikkeevaa oo ollu. Tänäänkin taas mä oon aika hiljaisena viettänyt aikaa eniten ihan omassa seurassani, että välttyisin ärsyyntymiseltä. Ja täytyy kyllä korostaa että ärsyyntyminen vaikkapa työkaveria kohtaan on kyllä ihan omaa vikaa, ei sitä että olis jotenkin aihetta ärsyyntyä. Mulla on vaan just tuo vika, että sitten kun oon ylirasittunut niin ihan todella pienetkin olemattomat asiat kiinnittää mun huomion ja vetää hermot punaiselle. Toivon kyllä että lomaviikko tekee hyvää siinä mielessä että nämä asiat unohtuis.

Toinen hyvän fiiliksen tuoja tänään oli ehdottomasti tuo ihana, niin kaivattu ja tervetullut aurinko joka tänäänkin näyttäytyi. Tuntui tosi hyvältä kun sai ennen liikuntatunnin lenkille lähtöä hakea autosta aurinkolasit päähän. Kevät kurkkii, mä tunnen jo sen.

Kolmas hyvän fiiliksen aiheuttaja olikin sitten tuo nimenomainen lenkki meidän vitosluokan kanssa liikuntatunnilla. Päästiin tekemään reilun 3 kilsan lenkki jäällä ja mä kyllä sain niin paljon puhtia niistä maisemista. Ja tietenkin tuosta auringosta joka meitä helli. Eihän tuollaisissa maisemissa voi kun nauttia olotilastaan. Ihminen tuntee olonsa aika pieneksi tälläisen luonnonkauneuden keskellä.

Ukonselkä keskipäivän aikaan

Olympialaisia on tänäänkin pitänyt seurata sen minkä on töiltään pystynyt. Lähdin vähän aiemmin töistäkin tänään että ehdin kattomaan jääkiekkoa. Mulla on siis kertyneitä ylitöitä mitä mä tässä kuluttelen, etten siis karkaile töistä holtittomasti ihan muuten vaan :)

Tänään on taas elokuva ilta. Siitä on tullut yks meidän harrastus että käydään nuo kotimaiset elokuvat kattomassa aikalailla kun ensi-iltaan tulevat.

Tämmöisin miettein viikonloppuun
rakkaudella,
Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti