tiistai 22. toukokuuta 2018

TULOSSA......

Vetämättömyys jatkuu. Ainainen väsy. Uupumus. Aivot sakkaa pahasti sekä kotona että töissä. Työt vie mehut niin että kotona en jaksa oikein mitään. Kaikki hommat seisoo ja ajatus niistä istuu painavana taakkana hartioilla. Fyysisen väsymyksen lisäksi myös mieli kyntää aika syvällä. Siihenkin on varmaan syynä myös se, että eletään tulevaisuuden suhteen vähän epävarmoja aikoja. Muutoksia on näköpiirissä enkä mä oo ihan varma onko se iloinen asia. Mun elämän varrella on näitä muutoksia ollut ihan riittämiin ja mä ihan oikeesti tykkäisin että kaikki pysyis vaan ihan samanlaisena. Tänään ja eilen on lisäksi mennyt töissä vähän ylitöiksi. Siitä seurasi tänään se, että päätin mennä ihan vaan hetkiseksi lepäämään ennenkun alkaisin ruuan laittoon. Heräsin sitten 2,5 tuntia myöhemmin kun kello näytti kahdeksaa. Siitäpä sitten vaan murekkeen tekoon sillä lähes kilo jauhelihaa oli sulatettuna ja se piti jatkokäyttää tänään. Nyt se paistuu uunissa, mä oon suihkussa käynyt ja mietin miten saan unen päästä kiinni kun sen aika on.

Laitan kuitenkin ihanasta viikonlopusta juttua heti kun saan sellasen hetken. Oli nimittäin tosiaankin paras viikonloppu aikoihin sillä se sisälsi niin monenlaisia aisteja ruokkivaa juttua. Palataan siis asiaan pikimmiten.


rakkaudella,
Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti