sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

KYLLÄ ON NIIN MONELLAASTA

Voi huhhuh!!! Ei voi muuta sanoa kun miettii tätä viikonloppua, on ollut kyllä niin monellaasta..kuten rakas ystäväni asian ilmaisis. Viimeksi oon päivitellyt täälä näköjään keskiviikkona ja se tuntuu kun ois ollut eilen. Niin nopsaan tää aika juoksee. Torstaipäivä on tuossa välissä sujahtanut jotenkin ihan huomaamatta. Luulenpa että ollaan vaan Villen kans oleskeltu kuten jo aiempinakin päivinä. Tällä viikolla on sitä tehty onneksi todella paljon eli ihan vaan oltu, tekemättä mitään ja kuitenkin tehty niin paljon juuri sitä tärkeintä. Vietetty aikaa yhdessä sillä tänään taas Ville lähtee isäänsä ilostuttamaan viikoksi joten mulla on edessä yksinäiset illat.

Perjantai sitten.. jaahas mistä sitä oikein alottais. Lähdettiin siis hyvän ystäväni kanssa kattomaan Juha Tapiota ja jos ottaa huomioon että vielä alkuviikosta mä luulin, että ollaan menossa ihan istumakonserttiin joka alkaa jo hyvissä ajoin ja että sinne mennään käymään vaan ihan omalla autolla ja sitten kiltisti kotiin niin voin kertoa ettei ihan mennyt niin sitten kuitenkaan. Perjantai alkoi jo töissä makeasti kun työkaveri toi synttäriensä kunniaksi meille kakkua..Ja nam nam miten hyvää se olikaan, kiitos vielä Lotta ja paljon Onnea kaunokainen <3


Nam nam <3

Mä olin ollut vähän flunssaoireinen jo torstai iltana ja otinkin ibuprofenia perjantaina aamullakin. Töissä mä mittasin jopa kuumeen jossain vaiheessa kun oli niin viluinen fiilis mutta 36,7 näytti mittari. Kun pääsin kotiin kaupan kautta niin menin heti oitis nukkumaan. Huilin tunnin unet ja laitoin saunan päälle. Löylyveteen lorautin oikein kunnon lurauksen eukalyptusta joten höyryhengittelin sitä siinä saunomisen lomassa ja a vot... saunan jälkeen olin ihan uudesti syntynyt. Ei flunssasta tietoakaan, jippii!! Mulla oli 20.00 treffit eli silloin mua tultaisiin noutamaan. Oli ihan ihme kun aloin laittaa itteeni iltaa varten niin kaikki sujui kuin itellään. Hiuksen asettui ilman ärräpäitä niin kun mä halusinkin, vaatteet löytyi päälle samantien ilman penkomisia ja sovitteluja ja kun vielä meikkauskin sujui ihan kun vettä vaan niin ilta oli valmis alkamaan. Mä jouduin oikein jopa odotella kuskia kun olin niin ajoissa valmiina. Siemailin siinä sitten vähän kuoharia odotellassani :)

Todella makea kuohari on tämä
Matka kohti naapuripitäjää saattoi alkaa hyvissä fiiliksissä. Tavattiin vähän tuttuja ennen keikkaa ja otettiin tupsluikkarit ;) Juha Tapio oli kyllä ihan jees, joskin voin sanoa että kun viime kesän viinijuhlilla keikan näki jotenkin maagisissa tunnelmissa sumusateineen ja auringon säteineen niin ei tämä keikka ihan sille lyönyt vertaa. Mutta sisäkeikaksi todella jees

Siinä artisti ihan ite
Mulla on puhelimessa niin huono kamera etten parempia kuvia saanutkaan. Yleisöä keikalla oli toista tuhatta ja kyllä tunnelma tiivis olikin. Keikka päättyi konfettisateeseen mikä näyttää aina tosi mageelta etenkin kun aattelee että tälläsiä ne vaan lopulta on:


Keikan jälkeen mentiin vielä tanssiravintolaan oikein tansseihin. Mä kun en osaa tanssia ja tuntuu, että sen suhteen mulla on ne kuuluisat kaks vasenta jalkaa niin nyt osui kohdalle kyllä niin hyvä opettaja että oli ihan mukavaa. Tanssien päätyttyä lähdettiin sitten takaisin kohti omaa kaupunkia ja tehtiin siinä sitten vielä pikkuruinen lenkki kahvikupposen äärelle. Kotona taisin olla puoli viiden aikaan ja suu leveässä hymyssä menin nukkumaan. Niin mukava ilta oli kyllä!!!

Eilen lauantaina heräsin kolmen tunnen unien jälkeen ihan pirteänä ja vaikka kuinka ajattelin että nukun vielä hetkisen niin uni ei vaan enää ollut läsnä. Vilkaisu ikkunasta ulos aiheutti sen, että eikun lenkkivermeet niskaan ja nauttimaan aivan ihanasta aamusta kävelyn merkeissä. Ilma oli kyllä ihan täydellinen

Jokimaisema aamulenkillä <3
Samalla reissulla piipahdin kaupan ja kahvilan kautta. Hain lähikahvilasta aamupalaherkut teen kylkeen:

Juusto-kinkkusarvi ja toffeemunkki slurps 
Tein vähän kotihommia ja jossain vaiheessa otin pikkuisen nokkaunet vielä taltuttamaan jonkin asteista väsyä kuitenkin lyhyen yön jäljiltä. Unien jälkeen kävin päiväsaunassa (joo, rakastan saunomista ja tekisin sitä vaikka joka päivä) ja tein vielä uuden kävelylenkin karistaakseni loputkin väsyn rippeet itsestäni ennenkuin oli aika tärkeän tehtävän.

Kummitodistus

 Mä sain siis kunnian olla sylikummina ihanalle tyttövauvalle. Täs mä kummin asussani, mustaa ikuisesti mustaa:


Kastetilaisuus oli aivan ihanassa pienessä tunnelmallisessa kappelissa upeitten alttarinäkymien äärellä. Tyttö mun sylissäni nukkui suurimman osan ajasta mutta välillä avasi silmänsä katsellakseen ympärilleen että mitä täällä tapahtuu. Mirella Eeva Marja tuli kauniin tytön kauniiksi nimeksi <3 Mä ostin kummilahjaksi Lumoava sarjan Hali nimisen kastesormuksen. Ajattelin että sitä voi myöhemmin sitten pitää vaikka riipuksessa jos haluaa:

Sain kuvan missä Mirella jo testaa sormustaan <3

Ristäisten jälkeen sovin ruokatreffit eilisen illan ystäväni kanssa ja päädyttiin pitsalle. On kuulkaa ihanaa kun on joku joka jakaa saman intohimon mun kans: syöminen <3 Hyvä tovi siinä istutiin ja puitiin edellisen illan tapahtumia. Kyllähän sai nauraa jälleen kerran vatsansa kipeäksi, ihan niinkun me ei oltais sitä jo tehty perjantai iltanakin. Päädyttiin sitten ajelemaan ympäri ämpäri tunti tolkulla, välillä vaan pysähtyen jätskille tai kaakaolle yms. Oli oikein ihana ilta!! Ystävien seura on kyllä ihan parasta relaxoitumista mulle. Ihan fiilikseen kun fiilikseen.

Noh tänään oon sitten tämän aamun ottanut ihan iisisti nukkuen myöhään. Söin hyvän aamupalan ja miten onnellinen oonkaan parista kylmästä palasta eilistä pitsaa jotka tuola odottaa. Köyhän ihmisen huvit on halvat, ei maksa kun vaivan.... sanoi yks kaverini oivallisesti täs eräänä päivänä.

Mulla ois ollu tosi kovat shoppailufiilikset mutta ei tartte ees vilkaista pankkitilin saldoa kun tiedän että sielä ei saldoa oo juurikaan. Toista viikkoa täs pitäis vielä pärjäillä näillä mitä on ja minähän pärjään.

Nyt mukavan sunnuntain vietto jatkuu kotitöiden parissa ja josko kattois pitkästä aikaa jonkun elokuvankin.

Kiitollisin fiiliksin, iloisena ja onnellisena että kaikki tämä on ollut tässä ja nyt.

<3 Sartsa <3

1 kommentti: