tiistai 5. huhtikuuta 2016

NORMI TIISTAINA

Tänään on ollut taas sellanen väsynyt ja vähän hidas fiilis. Johtunee varmaan ihan vaan huonosti nukutusta ja lyhyestä viime yöstä. Aamuvuoroon kun säntäsin jo kuudeksi niin se tarkoittaa että kello herätteli jo viiden jälkeen. Onneksi tänään mulla oli auto käytössä sillä millään ei olisi jaksanut kävellä. Töissä ihan normisäätöä, tehtiin lasten kanssa vähän keväistä taidetta. Palaverikin oli tänään ilmeisen tärkeästä asiasta josta mä en kyllä näin superblondi päivänä ymmärtänyt yhtään mitään. Niin siis että miten se mun työtä koskettaa, jää vissiin nähtäväksi :D Onnellisen tietämättömänä on hyvä olla ilmeisesti.

Töitten jälkeen mun oli ihan pakko pikapikaa tulla ottamaan pikkuruiset päikkärit ja pitkään aikaan en oo kyllä näin äkkiä saanut unen päästä kiinni. Tuskin on pää osunut pielukselle kun oon jo ollut unten mailla. Heräsinkin sitten tunnin päästä todella pirteänä ja olin valmis pikku tankkauksen jälkeen lähtemään perinteiselle tiistailenkille siskon kans. Kylläpä taas teki hyvää!! On se yhtä mukavaa aina. Onneksi huomenna on taas salipäivä. Pikkusen tuntuu, että on plösö olotila kun on keskittynyt enemmän tähän keskikehon rakennukseen kun mihinkään lihaksen kasvattamiseen. On palattava ruotuun ja isolla kädellä.

Lenkin jälkeen oli pakko käydä iltakahveella ja touhuamas kummityttö Kastanjan kans. Mä voisin vaikka kuinka kauan sen kans leikkiä, on se niin suloinen <3

Nyt ei jaksa enää muuta kun saunan kautta painua unten maille. Vähän jaffa jätskiä iltapalaksi, voi huokaus mun kans. Auttakaa!!

Mä oon taas monenlaista tuuminutkin täs mutta niistä ehkä sitten tuonnempana kun ajatus on vähän kirkastunut.

Hiukan utuisen verhon takaa

- Sartsa -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti