perjantai 18. tammikuuta 2019

VIIKONLOPPUA KOHTI

Ihanaa, viikonloppu. Ei niinkään siksi, että ois ollut jotenkin töitten kans hiertävä viikko vaan siksi että on niin kivaa tiedossa. Huomenna aamusta heti mä starttaan Helsinkiin ja matkamessuille. Odotettua aikaa ystävän kanssa, mikäs sen parempaa. Mitään sen kummempia suunnitelmia ei oo muuta kun että messuille mennään ja ollaan siellä niin kauan kun hyvältä tuntuu. Sitten kohti hotellia ja potslojo. Lite skumppa måste vi ha ja sitten vaan jutskataan ja ollaan. Mä odotan niin kovin. Sekä messuja että ystävän seuraa.

Perjantai se tuli toisaalta nurkan takaa säikäyttäen mutta toisaalta taas ihan odotetusti. Päivät on tuntuneet tällä viikolla pitkiltä ihan loppuun saakka. Saattaa olla että skarpein terä on jäänyt mulla petiin sillä oon nukkunut todella huonosti pitkästä aikaa. Oon ihmetellyt sitä kovin, sillä ei pitäis olla mitään mikä valvottaa. Kuitenkin yöt on menneet entisten aikojen tyyliseksi pyörimiseksi. Työkaveri sen sitten tänään sanoi, elämme nousevan kuun aikaa. Maanantaina on täyskuu. On se vaan niin että kaiken muun hulluuden lisäksi tässä ollaan pahoin kuuhulluja. Kyllä mä sen oon aiemminkin jo tiennyt mutta luulin välillä sen helpottaneen. Taikka se on muuttunut siihen, että mä valvon nimeomaan muutama päivä ennen kuun täyttymistä. Sitten kun on hoo hetki niin mä nukun kyllä. Kait sekin on tälläisen erityisherkän ihmisen risti joka on vaan kannettava.

Saattaa siis tehdä hiukan tiukkaa herätä aamulla niin että ehtii 7.30 linja-autoon. Onneksi auto lähtee tuosta ihan läheltä ettei tarvi kovin aikaisin lähteä ajelemaan. Mä valitsin linja-auto kyytin just siksi että pääsen lähtemään tuosta kilsan päästä. Junalle ois pitänyt mennä Jämsään asti ja aikataulut oli niin että mun ois pitänyt lähteä junalla joka lähtis Jämsästä jo ennen kaheksaa. Siis että ois perillä sielä messuilla ihmisten aikaan. Tuo kyyti johon hyppään, on perillä juuri sopivaan aikaan ja vie ovell asti. Takaisin sitten tuun junaillen.

Messuilla on odotettavissa varmaankin aikamoinen ihmismassa mutta eiköhän me sekaan sovita. Palataan messukuulumisiin jahka palajan. Uhkasin työkavereille että saatan ettiä sieltä äkkilähtötiskin ja päästellä suoraan Helsinki-Vantaalle. Lupasin sitten ilmotella missä biitsillä mä lököttelen ja mikä drinkki siinä lasissa sillä kertaa on. Ei kuulemma käy!! Lets see....

Mutta nyt toivottelen hauskaa viikonloppua kaikille. Tehkää siitä kiva!!

rakkaudella,
Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti