torstai 24. lokakuuta 2019

IISII

Tämä työviikko on ollut kyllä niin ihmeellisen iisi, että odotan ihan mielenkiinnolla mitä huominen tuo tullessaan. Yleensä nimittäin on käynyt, nimenomaan töitten kanssa silleen, että just kun tuntuu siltä että kaikki sujuu jotenkin helposti niin joku paskapommi räjähtää. Huomaa välillä jopa sen, että ei uskalla edes iloita siitä kun sellanen flow tila pukkaa päälle. Sitä vaan miettii, että tippuu sitten niin korkealta jos ja KUN se takapakki tulee. Ei ollenkaan mun tyylistä, mutta munhan on muutenkin todella vaikea saada töistä sellasta onnistumisen fiilistä. Vaikka siis oikein mieluista työtä teenkin ja sinänsä töissä on ihan mukavaa. Vois sanoa näin, että mun muuta elämää koskeva filosofia että lasi on aina mielummin puoliksi täynnä kun puoliksi tyhjä ei  oikeastaan päde työelämään jostain syystä ollenkaan. Jännä juttu sinänsä, enkä oikeastaan tiedä miksi. Nytkin siis odotan tämän mukavasti menneen viikon kruunuksi huomiselta jotain negativiista pommia.

Ihan ennakkoon mukava päivä on tulossa sillä ollaan eskarilaisten kanssa menossa uimahalliin. Yleensä tykkään aina kaikista erikoispäivistä mitä töissä on. Tänään oltiin isompien oppilaiden kanssa uimahallireissulla. Sielläkin kaikki sujui oikein mallikkaasti. Se, jos mikä, ei oo mitenkään itsestäänselvyys. Mulla on kaikki toimistohommat ihan ajan tasalla ja virtaa tuntuu riittävän ihan mukavasti. Mä toivon että tämä tilanne vois jatkua pitkään. 8 viikkoa töitä edessä ennen pitkää joululomaa. Kaikenlaista kivaa kun aletaan laskeutua jouluun. Jaksaa jaksaa...

Tämä viikko on mennyt liikkumisenkin osalta ihan nappiin. Siitä pitää olla aina tosi tyytyväinen. Oon ollut tiistaina ensin aikuisten tanssitunnilla, eilen zumbailemassa ja tänään kävin balancessa. Aina tulee niin hyvä fiilis kun on saanut ittensä liikkeelle ja hien pintaan. Lenkille en oo ehtinyt koko viikolla ja toisaalta oon tuota akillesjännettäni suojellut. Se on edelleen samassa jamassa eli kipeytyy tosi herkästi etenkin kylmästä. Oon nyt kiinnittänyt töissä tähän huomiota niin, etten oo ilman sisäkenkiä missään vaiheessa. Ja oon laittanut ulos vähän paksumpipohjaiset kengät että jalkapohjat pysyy lämpimänä. Näistä toimenpiteistä on ollut selkeästi apua, sillä niin kipeältä ei oo tuntunut kun aiemmin. Zumbasta tuo akillesjänne hiukan paisui, mutta ei kipeytynyt. Oon kovasti tuota vaivaa googletellut ja tullut siihen tulokseen että kyseessä on tulehdus. Kait sitä sitten vaan täytyy koittaa kuunnella sitä kipua ja liikkua sen mitä pystyy niin ettei rasita liikaa. Tällä hetkellä mä oon vaan teipannut nilkkani hyvin niin on kestänyt liikkumista.

Olotilassa sen tuntee niin älyttömän hyvin jo nyt miten liikunta on tehnyt tehtävänsä. On paljon kevyempi olla ja olo jotenkin energisempi. Näin hyshys juttuna voisin tähän kohtaan mainita myös käyntini puntarilla tällä viikolla. Painoa on lähtenyt niistä pahimmista lukemista lähes 10kg. Eipä kait sitten ihme, että olo on kevyempi. Oon ylpeä ittestäni, että oon saanut tehtyä näitä muutoksia ihan itte.

Mitäs tässä nyt jaaritella tämän kummemmin kun ei mitään ihmeitä oo tapahtunut. Pään sisällä nyt aina tapahtuu, mutta eipä niistäkään tällä hetkellä kummempaa kerrottavaa. Huomenna ois taas odotettu Vain elämää päivä. Jippii!

Mukavaa viikonlopun odottelua.

rakkaudella,
Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti