keskiviikko 19. heinäkuuta 2017

RIPPIJUHLAA

Sunnuntaina sitten juhlittiinkin rippijuhlia oikein kaksin kappalein. Mun siskon ja veljen pojat konfirmoitiin samaan aikaan ja juhlatkin oli yhteiset. Siskon poika on myös mun kummipoika. Mun tehtävä juhlapäivän aikana oli pysyä pikkuväen perässä ja kattoa että pysyvät tallella. Päivä oli aurinkoinen ja suorastaan kuuma joten ulkona kyllä tarkeni ihan mukavasti.

Mä tekaisin pojille kortit omin pikku kätösin ja tuossa kummipoikani kortissa käytin tekstinä Apulannan Valot pimeyksien reunoilla biisin sanoja jotka mun mielestä sopii erinomaisesti tuollaisen nuoren korttiin.

Tommonen kansi

Sisäteksti tuli tuolla lailla
 Valitsin tällä kertaa pojille valkoiset ruusut


Ja tässä sitten se mun päivän päätehtävä eli pysyä näitten jalkojen perässä koko juhlapäivä. Voin kertoa että tuli vähän hiki :)



Tapahtumarikas viikko takana siis. Tämä kuluva viikko onkin sitten taas samanlaista touhua täynnä, sillä ollaan lähdössä huomenna koko loppuviikoksi reissun päälle. Kohteena lähinnä Seinäjoen Kalevan Kisat. Pakko tunnustaa, että mulla alkoi olla jo koti-ikävä tuossa loppuviikosta ja erittäin mielelläni oon nyt nämä pari päivää kotona, rauhassa, Hänen kanssaan.

-Sartsa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti