torstai 28. kesäkuuta 2018

VANHAN NAISEN TERVEYS HUNNINGOLLA

Pakko aluksi avautua asiasta joka järkytti mua tiistaina. Polliisi oli lähettäny mulle tilaamani passin jonka mä noudin ärrältä. Innoissani avasin kuoren ja kaivelin sieltä käteeni uuden uutukaisen, 5 vuotta täynnä virtaa olevan passini. Voi kun se oli kuulkaa kiva. Joka sivulla oli tosi hieno suomalainen maisema ja takasivulla oli jopa tällänen kuva:


Järkytys oli kumminkin sitte suuri kun hoksasin että siinä MUN NIMEN ja HENKILÖTUNNUKSEN vieres oli jonku vanhan akan kuva. Siis piti oikeen ottaa vanha passi ja verrata että kyllä, ei ne kuvat näyttänyt yhtää samalta. Näillä nyt mennään, ei auta 😁 Tarttis vaan päästä nyt ulkoiluttamaan sitä. Passia meinaan. Miksei sitä vanhaa akkaaki joka siinä kuvas on.

Labratulokset tuli, samana päivänä eli silloon tiistaina. Ei ollu sokeritautia, hb oli kans ylihyvä ku 133. Kilpirauhanen käy vajaalla, sen mä arvasinkin jo. Sydän tykyttää niinku pitääki. Oli ehkä vähän kreisiä olla niin innoissaan siitä, että kilppariarvoissa oli häikkää. Se vain antoi kerralla selityksen lähes kaikkiin mun oireisiin mitä tässä on ihmetelty. Kolesterolitkin oli pikkasen koholla mutta kun oon lääkäri sivustoni lukenu niin tiedän senkin olevan yks mahdollinen vajaatoiminnan syy. Nyt sitten 12.7 oon menossa Markus sedän (lääkäri) kans juttelemaan että nappiako nyt sitte nassuun. Elikäs tyroksiinilääkitys. Toivotaan, että tämä on lääkäri joka ei laita mua "seurantaan" vaan kirjoittaa ne lääkkeet heti.

Mä pyärryn onnesta jos mä saan vanhan prtsakan ja touhukkaan itteni takaisin. Sen Sartsan joka on innoissaan asioista eikä kaikki oo niin kovin työlästä. Josko mä jaksaisin sitte syksyn tullen panostaa siihen liikuntaankin. Ja josko saisin jopa näitä kilojakin jätettyä talven varrelle. Katsellaan, kovana aion lääkärille olla.

Hierojalla piipahdin myös tiistaina. Laitettiin mun vasenta lonkkaa ja persposkea toimintakuntoon. Sitten oli pakko käsitellä myös yläselkä, hartiat ja niska että tuonne jo entuudestaan hitaalla käyvään pääkoppaan saatais jotain elämää kun veri kiertäis vähä paremmin. Sain hieroja Moonalta taas monta hyvää vinkkiä itteni huoltamiseen. Moona löytyy täältä

Eilen siis tuli 44v täyteen siitä kun synnyin. Sitä sain juhlia jo tiistaina kun kaiken tuon edellä mainitun lisäksi mulla oli vielä reffit rakkaan ystäväni kans. Ja sain tälläsen:


Nam!!! Kiitos Tiina <3

On täs taas kaikenlaista mietittävää mutta sitähän se elämä on.

rakkaudella,
Sartsa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti