sunnuntai 3. maaliskuuta 2019

KIIREETÖN, IHANA AAMU

Rauhallinen ja kiireetön sunnuntaiaamu. Ei paljon ihanempaa herätystä ois voinut olla kun se, että kaihtimien välistä pilkisteli aurinko. Aamupalaa ja Aamulehti nenän alla.

Ulkona siis aivan järjettömän ihana ulkoilusää ja vähän harmittaakin ettei heti aamusta ainakaan ehtinyt lenkille. Ollaan menossa tänään synttäreille ja mun oli pakko aamusta heti käydä pesemässä hiukset. Oon yrittänyt pestä nyt hiuksia vaan sitten kun on pakko, ettei ne kuivuisi liikaa. Käytän kuivashampoota apuna pesuvälien pidentämiseen. Nyt kuitenkin oli taas jo tilanne sellanen, että ehdottomasti oli pakko pestä. Ei ois kehdannut lähteä ihmisten ilmoille muuten.

Eilen oltiin Jyväskylässä shoppailemassa ja sielä jo kirosin mielessäni itteäni etten kattonut kotoa lähtiessä peiliin vähän pitempään. Mulla on tällä hetkellä hiuskriisi. Pitäis käydä leikkauttamassa mutta ensin pitäis löytää sellanen kampaaja johon vois luottaa. Mun hiukset on tällä hetkellä mitäänsanomattomat. Niissä ei oo mitään kunnon mallia ja tälläsessä hiustyypissä kun mulla on niin se on aika katastrofaalista. Hiuksia on paljon ja koska ne on raskaat niin sitten ne vaan roikkuu päätä myöten. Siis vaikka tekis mitä. Pakko käydä leikkauttamassa jollain lailla edes tässä ensi tilassa. Ellen sitten saa sitä ahaa elämystä että keksin mitä mä haluan niille tehdä.

Tänään nautiskellaan vipasta lomapäivästä, auringonpaisteesta, katotaan yleisurheilun em hallikisoja ja käydään tosiaankin siellä synttärikahveilla. Jonkun pienen lenkin ehdin toivottavasti jossain vaiheessa tekemään. Kerätään voimia tulevan viikon askareisiin.

Ihanaa laskiais sunnuntaita 😊

rakkaudella,
Sartsa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti