torstai 31. maaliskuuta 2016

TORSTAI KOKO PÄIVÄ

Tänään ihan oikeesti olin koko päivän ihan oikeassa päivässä. Alkaa palautua pikkuhiljaa päiväjärjestykseen siis. Mulla oli lyhennyspäivä joten tuntui että töissä tuli käytyä vaan piipahtamassa mutta ei se mitään. Lyhyen päivän kruunas vielä konsertti johon päästiin lasten kanssa osallistumaan. Paljon tuli muutenkin valmista työrintamalla joten oikein hyvä mennä huomiseen perjantaihin ja alotella siitä sitten mahtavaa mökkiviikonloppua ihanien Ystävien kanssa. En malta odottaa.

Tämä päivä oli muutenkin jotenkin sellanen kummallinen, vaikka jo kuudeksi menin töihin niin silti tuntuu, että täs päiväs oli vaan muutama hassu tunti. Siltikin vaikka ehti tehdä vaikka ja mitä. Töitten jälkeen mä kävin ruokakaupan kautta ja tein tonnikalakiusauksen uuniin. Sen kypsyessä otin pikkuset nokkaunet ja heräsin kyllä munakellon kilinään jostain todella kaukaa nukkumatin maasta. Lapselle ruokaa ja sitten kun Ville lähti serkkunsa kanssa jälleen kerran pyöräilemään pitkin ja poikin niin mä lähdin ystävän luo Oriflame kutsuille. Mitään ei pitänyt tilata mutta jotain pientä silti tuli listalle. Ihan maltillisesti kuitenkin. En muistanut kertoakkaan että tämän päivän ehdoton kohokohta oli laskujen maksu. Joo nyt ei tartte alkaa surkoamaan mun olematonta elämää, että noinko se saa kiksejä laskujen maksusta, Raukka!! Ei, vaan siinä mielessä kohokohta että tilanne ei oo finanssimieles ihan niin kaoottinen kun mä luulin. Laskut kun sain maksettua niin tuntuu siltä, että saan sittenkin suoritettua tämän vuoden ekan kvartaalin ilman henkilökohtaista konkurssia niin tilin saldon kun menttaalipuolenkin suhteen. Ja siitä, kuulkaas, pitää antaa ittelle ihan mahoton läpyläpy. Vaikka totuuden nimissä mihinkään suurempiin tuuletuksiin ei oo aihetta vieläkään, mutta oon luottavainen että ahdinko ei tästä oo ainakaan pahenemaan päin. Oman elämäni kasvukäyrät näyttää tästä lähtien olevan ylöspäin ja siitä saan kiittää omaa kovaa päätäni, sitkeyttäni ja aivan ehdottomasti ihania ystäviäni ja ihmisiä mun ympärillä.

Ai niin sieltä kutsuilta. MÄ voitin arvonnassa, mikä on erittäin harvinaista herkkua. Kattokaas:

Jalkaraspi ja proteiinipatukka

No mutta tää loppuilta meneekin sitten niin, että makoillaan ja relataan Villen kans. Lapsi kattelee videoita puhelimeltaan ja äiti on kovasti kiinnostunut mopojen pärinästä ja kumin polttamisesta :) Tottakai!!

Mulla on vähän tylsä olo siitä, että tuo mökkiviikonloppu osui juuri tähän viikkoon kun Ville olis ollut täälä mutta onneksi saatiin Villen isän kans sovittua taas tämäkin tilanne. On kyllä niin onni että asioista voi ja pystyy puhua. Ville tulee sitten pitemmäksi aikaa mun luo kun ens viikon lopulla taas tulee <3 <3

Näihin kuviin ja tunnelmiin täältä tähän



<3lla Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti