maanantai 19. syyskuuta 2016

NAURUTERAPIAA

Onnea on saada nauraa vatsa kipeäksi rakkaansa kanssa. Ja mitä tyhmemmille jutuille, juuri sellasille jota vaan me kaksi ymmärretään. On mahtava tunne huomata olevansa niin samalla aaltopituudella, että ajatus kulkee jollain lailla samalla taajuudella niin, ettei tarvi kun kattoa toisen päälle niin ymmärtää mitä se toinen ajattelee. Eilen tuli naurettua monta tuntia putkeen, niin että tänään huomasin että mulla on ihan vatsalihakset kipeät. Pitkään aikaan ei oo ollut niin hauskaa päivää. Ensin oli hiukan jännääkin, sillä Hän tapasi mun perhettä. Mun siskon perheen luona käytiin synttäreillä, samalla Hän tapasi mun vanhimman lapseni ja sitten mentiin vielä vierailemaan mun vanhempien luona. Tottakai kaikki meni oikein hienosti. Kuka nyt ei mun rakkaastani hurmaantuisi <3 Nyt on siis lähes kaikki mun läheiset tavanneet mun rakkaani, on hyvä fiilis.

Tänään mulla ei oo mitään muuta sanottavaa, mä oon vaan jotenkin sanattoman kevyessä onnen tunteessa jälleen kerran. Elämä on tällä hetkellä ihanaa kaikkien menneiden vuosienkin edestä. Nyt on aika vaan nauttia, ja hymyillä niin että poskiin koskee.

Rakkaudella, Sartsa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti