keskiviikko 21. syyskuuta 2016

TEKSTIÄ RAKKAALTA

Oon aikanaan saanut monia mieleenpainuvia tekstejä rakkaalta ihmiseltä ja nyt päätin poimia tähän niistä yhden... jotenkin ajankohtaan kolahtavan. Okaapa hyvät

Istun yksin ja mietin,
kuinka minulle voikaan käydä näin.
Olen uuden alun edessä,
olen uuden elämän alussa.

Kuka tulisi ja ottaisi minut mukaan
taivaltamaan elämää eteenpäin
koska tiedän ettei ihmistä ole yksin
luotu taivaltaan elon polkuja jotka
ovat niin mutkaisia ja mäkisiä.
Tahtoisin tavata kumppanin, joka
tuntee samoin ja jonka rinnalle saattaisin
painaa pääni ja jäädä nukkumaan.
Huolista vapaana ja rentona.

Hän ymmärtää ja kuuntelee.
Hän on ystävä ja kumppani.
Hän ei arvostele eikä moiti.
Hän luottaa ja tukee.
Hän hellii ja välittää.
Hän hoitaa ja hoivaa.
Hän on niinkuin minäkin.
Yhdessä olisimme vahvempia.
Sinä ja minä yhdessä
olisimme ME.
- AV-

Mä muistan miten tämä teksti kosketti silloin kun tämän sain ja eka kerran luin. Tuli sellanen olo, että juuri noin. Samoissa fiiliksissä olin itsekkin ollut mutta en olisi osannut noin tyhjentävästi laittaa ajatuksiani paperille.

Rakkaudella,

-Sartsa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti