torstai 4. tammikuuta 2018

ANNO DOMINI 2015-2017

Kolmen viime vuoden aikana mä oon kirjoittanut aina uuden vuoden kynnyksellä tekstit käsitellen juuri sitä vaihetta elämässä ja pään sisällä vellovaa maailmaa. Tänä vuonna luin nämä kaikki tekstit sen jälkeen kun olin saanut uusimman tekstin kirjoitettua. Tuli ihan vaan sattumalta mieleen tarkastella jo tässä vaiheessa parin vuoden takaisia ajatelmia ja voin ilokseni todeta sen minkä ajattelinkin käyneen toteen, eli fiilikset on kovasti muuttuneet ja pelkästään positiiviseen suuntaan. Hyvä niin. Lue ja päättele itse.

ANNO DOMINI 2015
Olen lähtenyt matkalle. Seilaan eteenpäin merellä nimeltä elämä. Matka on ollut pitkä ja vaiherikas. Välillä olen huomannut vierelläni ystävällisiä kasvoja taittamassa matkaa kanssani. Lokikirjaan on tullut merkintöjä karikoista ja niistä selviytymisistä. Välillä olen karahtanut kiinni oikein kunnolla mutta aina on tullut joku ja tuupannut uudelleen matkaan. Muistuttaen samalla tarkistamaan koordinaatit ja luottamaan sisäiseen kompassiin. Olen vieraillut uusilla vesillä, löytänyt monta ystävällistä majakkasaarta. Antautuessani vuoroveden vietäväksi löysin itseni uudesta paikasta josta minulla ei ollut aavistustakaan. Rantautuessani koin tulleeni kotiin sillä satamassa istui onni ja otti minut avosylin vastaan. Matkallani olen kokenut tunteiden koko kirjon päämääränäni löytää turvasatama. Port Minä. Luulen löytäneeni sen nyt. Sinne on aina hyvä palata, ladata akut ja tankata uusia seikkailuja varten. Tutkimusmatka elämän merellä jatkuu uskollisella purrellani nimeltä luottamus. Kun luottamus on kunnossa niin elämä kyllä kantaa.
Parhaita hetkiä uudelle vuodelle, tehdään loistava 2016


ANNO DOMINI 2016
Jälleen on vuosi seilattu elämän meriä. Uskollinen purteni Luottamus on vienyt minua ohi epätoivon poukaman ja surujen saaren kohti aurinkoa ja tyyntä. Välillä on myrsky käynyt niin kovaksi että olen ollut haaksirikosta ja pohjaan uppoamisesta lähes varma. Aina on kuitenkin jonkun oljenkorren avulla matka jatkunut pienin naarmuin. Vuoden varrella matkaan on tarttunut taas ystävällisiä hymyjä, monta lämmintä halausta ja tuhansia tärkeitä sanoja. Sekä rakkaus. Nyt olen ohjannut Luottamuksen hyvän olon satamaan mihin on hyvä laskea ankkurit ja jäädä.
Pirskahteleva ja kupliva kiitos sulle joka oot mun kans kulkenu ja tarttunu kädestä tarvittaes 😍 Ootta niin tärkeitä!!! Ensteks parasta vuotta 2017 kaikille!!

 
ANNO DOMINI 2017
"Näin vuoden viimeisenä päivänä, päätin avata lokikirjan sieltä vuoden alusta ja tarkastella retkiä joita me purteni luottamuksen kanssa olemme tehneet. Suurimman osan vuodesta olemme olleet kotisatamassa, siellä mihin viime vuoden reissumme päättyi. Rakkaus on ollut vierelläni koko ajan, ja nyt tuntuu että en enää osaa kuvitella seilaavani yksin. En osaa tai en halua. Olen matkannut tämän vuoden tyynessä, suurista puhureista saati myrskyistä ei lokikirjassa näy merkintöjä ja hyvä niin. Vaihteeksi. Kylläpä niitä haaksirikon partaalla vietettyjä hetkiä olikin. Olen tehnyt monia ikimuistoisia retkiä upeissa maisemissa, kokenut ikuisesti sydämeen jälkiä jättäneitä hetkiä, tavannut uusia ystävällisiä hymyjä ja oppinut paljon uutta. Kaiken tämän olen saanut kokea yhdessä ja se on tehnyt kaikesta niin paljon merkityksellisempää. Monet asiat, paikat, ihmiset ja ajatukset ovat vahvistaneet käsitystäni Port Minästä, satamasta jota olin etsinyt ja jonka koin löytäneeni. En ole yrittänyt selvittää tulevan vuoden merisäitä, sillä haluan nauttia elämän merellä seilaamisesta päivä ja hetki kerrallaan. Käännän uuden sivun lokikirjasta ja jään odottamaan mitä merkintöjä tulevaisuus siihen tuokaan."

Kiitos vuosi 2017 että olit mulle hyvä <3 ja Kiitos mun vierellä kulkevat, ootte ihan älyttömän tärkeitä... Toivottavasti oon muistanut sanoa sen :) Yliälyttömän hyvää tulevaa vuotta Sulle, olkoon 2018 kaikinpuolin sitä mitä toivot!!

Rakkaudella,Sartsa

Mun mielenmaisema tänään...









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti