maanantai 1. tammikuuta 2018

AJATUKSIA VUODEN 2018 ALKUUN

Uusi vuosi on sitten korkattu ihan reippaissa fiiliksissä. Vaikka eilen piti hiukan nautiskella kuoharia ja käväistiin puolen yön jälkeen tuossa paikallisessa yksillä, niin olotila tänään herätessä oli oikein pirteä. Hyvä niin. Mä en tehnyt mitään uudenvuoden lupauksia sinänsä, mutta itseni kanssa oon sopinut että alan pitämään ittestäni vähän parempaa huolta. Herkkulakko alkoi heti tänään ja sovittiin että se koskee meidän kohdalla karkkia ja pullaa. Ei pitäisi tuottaa ongelmia, sillä jo nyt oon joulun jälkeen syönyt vaan pari karkkia.

Mä haluan myös ruveta liikkumaan enemmän sen takia, että mä saisin itteäni parempaan fyysiseen kuntoon. Niinpä heti tänään aamupalan jälkeen mä heitin lenkkivermeet päälleni ja lähdin reippailemaan tarkoituksena tehdä pikkuinen happihyppely vaan. Ilma oli aivan mahtava, oikein todellinen ulkoilusää. Mä päädyinkin sitten tekemään reilun 5 kilsan lenkin ja olisin varmaan tehnyt vielä pidemmän mutta huomasin onneksi, että kello oli jo sen verran että meidän oli tarkoitus lähteä Akin vanhempien luo uudenvuoden vierailulle. Uusi terveellisempi elämä ja itsensä hyvänä pitäminen siis alkoi heti vuoden ekasta päivästä ja siitä tuli kyllä todella hyvä fiilis. Tästä on hyvä jatkaa. Sain jopa pidettyä herkkulakon vaikka Akin äiti olikin laittanut kahvipöytään yhtä sun toista.

Tuolla lenkillä oli hyvin aikaa taas tuulettaa ajatuksiaan ja summata tuota mennyttä vuotta. Oli hämmentävää huomata, että vuosi 2017 oli mulle lähes pelkästään positiivinen. En oikein keksi mitään sellaista jonka olisin halunnut jättää tapahtumatta tai tekemättä. Mitään en haluaisi tehdä toisin tai mistään ei oo sellaista oloa, että alkavana vuonna en kyllä tee noin vaan näin. Toisaalta, on jo ehkä aikakin että parin kohtuu hankalan vuoden jälkeen on yksi tasaisempi. Tässä sitä tänään Akin kanssa just tuumattiin ja mä sanoinkin, että vuosi on ollut sellainen tasaisen hyvä. Ei mitään suuria positiivisia huippuhetkiä sinällään, mutta monta maltillista ilon hetkeä. Toisaalta, tasainen on hyvä kun se on positiivista. Näin on hyvä ja nyt vaan mennään taas päivä kerrallaan eteenpäin ilman sen kummempia suunnitelmia. Asiat järjestyy kuitenkin juuri niinkuin niiden on tarkoituskin järjestyä. Siihen oon uskonut tähän asti ja uskon edelleenkin.

Parisuhteen suhteenkin on oikein hyvä olla. Puolin ja toisin. Mä sanoin Akille että opin siltä koko ajan ittelleni hyviä asioita. Etenkin rauhallisuutta ja sitä että ilman sen kummempia hötkyilyjäkin tulee valmista. Ei aina tarvi myöskään niin häslätä vaan joskus on hyvä pysähtyä miettimään ennen kun tekee.

Lemmenpolulla käyn yleensä yksikseni mutta mielellään :)

Kotikaupunkini keskusta vuoden ekana päivänä..nättiä

Eilisen kultahileillä varustetun kuplivan myötä heittelen universumiin iloisia, positiivisia ja rakkaudellisia ajatuksia...

Kilistelyt vuoden vaihtumisen kunniaksi, tervetuloa 2018


rakkaudella,
Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti