keskiviikko 3. tammikuuta 2018

HYVINVOINTIPISTE MOONA

Voiko ihanammin päivän enää alkaa, onko ihanampaa aamua kuin tää... Näinhän ne jo tiesi laulussakin sanoa. Mulla nimittäin ilonaiheita on tuplaten tähän aamuun. Ensinnäkin se, että mä nousin sängystä kohtuu pirteänä jo 8.00. Toisekseen mä pääsin hierojalle lähes kohtsillään kun olin aamupalan nautiskellut. Viime hierojakerrasta on kulunut varmaan kolmisen vuotta ainakin, ja nyt kun tuo lihaskunto on mennyt todella huonoksi niin tarvetta oli taas. Kylläpä oli ihanaa maata tunti siinä käsiteltävänä vaikka ei se nyt mitään hemmottelua läheskään koko aikaa ollut. Kipupisteitä löytyi vähän sieltä sun täältä. Tärkeimpänä infona mä sain kuulla, että mun lantio on vinossa. Eli tuo vasen puoli kehosta on jotenkin lihasjännittynyt niin, että lihasjumi vetää tavallaan koko kehoa kieroon. Toinen vaihtoehto tokikin on, että mun selkäranka on jotenkin kierossa. Sellaisesta ei tosin oo ollut mitään havaintoa aiemmin eli mikään synnynnäinen juttu se tuskin on. Vasemmalta kyljeltä/selästä löytyi myös noin 10 sentin pätkä silkkaa betonia joten ei tarvi kyllä enää ihmetellä että vaikutukset on tuntuneet vähän ympäri kehoa.

Nyt vaan sitten neuvottiin sheikkaamaan bebaa niin jo vain lukot saattais aueta. Ei muuta kun tuumasta toimeen :D Ajattelin tässä tasaannuttaa olotilaa hetken juomalla vettä ja ottamalla iisisti, kuten hieronnan jälkeen on kait hyvä tehdä. Ei kai nuo tiskit tuolta mihinkään karkaa vaikka hoitelenkin ne vasta tuonnempana. Tuumin tässä koneella hoidella vähän asioita ja kattoa sitten mitä päivä tuo tullessaan.

Täällä mä kävin hoidettavana, suosittelen..

Kivaa päivää sulle myös!

rakkaudella,
Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti