perjantai 19. tammikuuta 2018

NIHKEÄN VIIKON LOPPU

Nyt on ihan pakko hehkuttaa, että a) en muista millon viimeksi olis näin hyvä fiilis siitä että on perjantai ja b) tulossa on ihan huippujen huippu viikonloppu.

Lähetään nyt avaamaan tuota a kohtaa vähän siltä pohjalta että tämä viikko on ollut sellaistakin lumessa tarpomista että huhhuh!! Osittain ihan kirjaimellisesti mutta eniten kuvaannollisesti. On vaatinut tosi isoja ponnisteluja kammeta ittensä edes sängystä ylös aamuisin, puhumattakaan työpäivien nihkeydestä. Mä oon ollu niin väsy että oon oikeesti joutunut tsempata ja ruoskiakin itteäni selviytymään työpäivistä. Se puolestaan on vieny mehut sitten niin totaalisesti etten oo kotona jaksanut tehdä yhtään mitään. Luojan kiitos musta löytyy sitkeyttä kumminkin sen verran että liikkumaan oon pakottanut itteni. Maanantaina tehtiin lenkki, tiistaina kävin uimassa 500m ja eilenkin passitin itteni lenkille vaikka se tuntuikin tosi nihkeältä ajatukselta. Tällä kertaa ei riittänyt edes lähtökynnyksen ylittäminen vaan koko lenkki tuntui raskaalta tervanjuonnilta. 5 kilsaa mä kumminkin sain käveltyä ja olin itteeni enemmän kun tyytyväinen.

Musta tuntuu tällä hetkellä kun koko kroppa olis unessa. Aineenvaihdunta ei tunnu toimivan ihan niinku pitää vaan sekin käy hitaalla aiheuttaen tukkoista olotilaa. Tuo, ettei liikuntakaan tuntunut hyvältä, on kyllä tosi outoa. Yleensä se antaa hyvän fiiliksen kun tulee lähdettyä. Nyt hyvä fiilis tuli ainoastaan siksi että tuli ylipäänsä raahattua ittensä tien päälle. Noh, katsotaan jatkuuko tämä olo vielä ens viikollakin. Sitten täytyy harkita hemoglobiinin mittaamista tai jotain.. Unissakävelijänä mä en kyllä aio alkaa olla.

Toivottavasti huominen tuo tullessaan piristysruiskeen joka tuo boostia koko keholle. Mä oon nimittäin lähdössä Helsinkiin matkamessuille ja viettämään aikaa naisporukalla pitkästä aikaa. Meitä tulee olemaan ihan mahtava porukka joten odotan tosi innolla. Iltaan sisältyy myös Marmaris porukan tapaaminen jossa nään varmaankin tuttuja kasvoja vuosien varrelta.

Kerron reissusta sitten kun se on tehty.

Ihanaa viikonloppua, muista rentoutua.
Rakkaudella,
Sartsa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti