sunnuntai 25. maaliskuuta 2018

KOTIMATKALLA

Tällä hetkellä istun junassa eli kotimatkalla ollaan. Vihdoinkin! Tällä hetkellä ku vielä on pari tuntia matkaa taitettavana niin tuntuu että matka ei lopu koskaan. On olemassa sanonta että matka on tärkeämpi kun päämäärä mutta tässä kohtaa se ei kyllä pidä paikkaansa. Antaisin mitå vaan jos voisin olla just nyt kotona juomassa Akin kanssa päivä kahvia. Se oli jo ehtinyt kotiin.

Syy miksi olis jo enemmän ku ihanaa olla kotona on tämä mun olotilani. Jälleen mua huolestuttaa mikä mua oikein vaivaa sillä kroppa tuntuu ihan "vieraalta". Pitkästä aikaa maha on ihan turvoksissa, samoin kun huomasin illalla että sormet ja nilkat oli myös ihan turvonneet. Sukista olo jäänyt komiat painaumat nilkkoihin. Turvotuksen lisäksi olotila tuntuu raskaalta. Lihakset on kun jumissa ja tämä pitkä istuminenkin on ihan horroria jaloille. Voisko tämän viikon syömisillä olla vaikutusta näin paljon oloon?? Oon nimittäin syönyt tällä viikolla todella paljon hyvää, suklaata ja muutakin, ja parina päivänä mulla jäi vihersmoothie juomatta. Perjantaina jäi vielä noi sitruksetkin korkkaamatta. Ruoka sinänsä on ollut ihan ok, ei mitään raskasta mättöä, tätä viikonloppua lukuunottamatta.

Oli tosi kiva viettää aikaa Jennin kanssa Helsingissä. Mä laitan hotellista oman postauksen kunhan saan kuvatkin lisättyä. Samoin kun muutenkin tästä koko reissusta. Yritin ensin josko kuvien lisäily onnistuis, mutta ei junassa toimi yhteydet riittävän hyvin.

Vaikka tää matka tuntuukin loputtomalta niin täytyy sanoa että äkkiä on tähän asti mennyt kun reilu tunti on jo junassa istuttu. Kyllä tää tästä... Josko tänään vielä virpojiakin näkyis 😉

Rakkaudella,
Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti