tiistai 23. helmikuuta 2016

FLUNSSAN COME BACK

Nyt se mun pelkoni sitten toteutui!! Flunssa teki komean come backin. Mä olin jo niin siinä luulossa, että tämä poteminen on taakse jäänyttä. Jouduinhan mä viikkokaupalla kärsiä milloin kurkkukivusta milloin mahakivusta ja milloin vaan nuhaisesta nenästä. Nyt on ainakin pari viikkoa saanut olla jo ihan terveen kirjoissa. Ellei sitten tämä järjetön väsymys oo ollut edelleen maininkeja tästä jylläävästä taudista. Ans kattoo!! Eilen alkoi siis kurkkukipu mutta se oli niin pientä että lähdin kuitenkin sinne salille. Nukkumaan mennessä olo alkoi tuntua vähän tukkoisemmalta ja yö menikin sitten ihan miten sattuu. Nenä vuoti ihan solkenaan joten nukkuminen oli mahdotonta. 2.14 mä sitten heräsin ja sen jälkeen ei unta saanut silmällistäkään. Olin ihan kahden vaiheilla aamulla että lähdenkö töihin ollenkaan mutta päätin sitten kumminkin mennä testaamaan miltä se olo tuntuu aamun kuluessa. Sain kyydin töihin joten senkin takia päätin lähteä. Ensin tarkoitus oli lähteä aamupalan jälkeen potemaan kotiin mutta en mä sitten lähtenytkään sillä tuntui, että mä kyllä pärjään oloni kanssa.

Päivän kuluessa olo alkoi kyllä tuntua melkoisen raskaalta ja jälleen kerran ulkona oli niin älyttömän kylmä vaikka vaatetta oli monta kerrosta että olin paleltumisen partaalla. No jotenkin tämäkin työpäivä kuitenkin saatiin raahustettua loppuun asti ja kyyti kotiin odotti valmiina. Ja arvaatkaas mitä?? Mä menin kotiin grillin kautta. Tottakai kun lenkki jää tekemättä niin sehän pitää korvata tietenkin juustohampurilaisella. Voi elämän kevät tätä mun touhua!!

Kotona sitten vaan hoidin nopsasti Villelle ruuat pöytään ja ahmin sen hampurilaiseni että pääsin sohvalle peittojen alle potemaan. Mä oon kyllä sellainenkin potilas että kun en pysty liikuntaa harrastamaan niin sitten heitetään ihan toiselle vaihteelle. Mä en normaalisti välttämättä edes avaa telkkaria koko viikolla mutta kun mä sairastan niin en muuta teekkään kun oon ruudun ääressä. Joko katton telkkarista ihan mitä vaan mitä sieltä tulee tai sitten jotain elokuvia. Toisena tulee tuo syöminen. Mikähän ihmeen vipu tässäkin kohtaa menee väärään asentoon päässä, sillä terveellinen syöminen ei tuu kuuloonkaan sairasvuoteessa makaillessa. Tänään tuon hampurilaisen lisäksi aion kohta mättää jäätelöä menemään. Tottahan sitä kipeää kurkkuaan täytyy jotenkin lääkitä. Pyh ja pah!!!! Edellä mainitut ei oo mun kohdalla oikeesti muuta kun kurjuuden maksimointia sillä ei tuosta syömisestä ja telkkarin edessä löhöilystä ainakaan hyvä olo tuu. Mutta tuleepa levättyä!! Ja se on tietty tälläselle pyryharakalle jo rasti sinänsä. Saada kroppansa rennoksi sopivan pitkäksi aikaa. Nyt oon kyllä ottanut ihan oikeesti tämän illan pelkästään levon kannalta Villekin lähti tuossa kuuden aikaan isänsä kanssa sählytreeneihin ja siitä sitten toiseen kotiin viikoksi. Haikeaa, mutta tässä tilanteessa tuli hyvään aikaan että voin potea täällä ihan kaikessa rauhassa. Ilman tartuttamisen pelkoa, toivon todella ettei se pöpö paholainen ehtinyt sairastuttaa Villeä. Se on tuo diabeetikon flunssa nähkääs vähän toinen asia kun meidän terveiden.

Noh nyt on siis katottu Jamien kokkaavan lohturuokaa, Aussien tekevän huikeita rakennuksia, huutokauppoja ja varastoja on metsästetty, vielä lähdetään piipahtamaan Virtauksessa niin eiköhän tämän illan paskaluukun palvontakiintiö ala olemaan täynnä.

Näihin kuviin ja tunnelmiin tänään Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti