lauantai 27. helmikuuta 2016

IHANIEN FIILISTEN LAUANTAI

Eilen illalla oltiin työkavereiden kans syömässä ja yksillä. Pitkästä aikaa mä sorruin kebab annokseen ja kyllä se tuntuikin olossa jo heti illalla mutta vielä nyt aamullakin. Kyllä se joskus kuitenkin kannattaa

Kebab Iskender..nam!!

Oli kyllä niin ähky olo kun lähes koko annos piti tietenkin ahtaa napaansa, joten jälleen tuli jägeriä ikävä. Sitä nyt ei tällä kertaa kuitenkaan ollut tarjolla saati mukana. Huuhtelinpa vielä koko komeuden alas oikein Lapin Kulta oluella joka maistui ihan hyvälle tässä kohtaa. Yllätys, mä kun en mikään kaljasieppo oo koskaan ollut. Syömästä siirryttiin vielä paikalliseen pubiin istumaan ja vain todetaksemme että kuollut on kylämme. Yks drinksu siinä upposi, liian makea mun makuun. Oli aprikoosia ja persikkaa. Niinkun mehua. Juoman ohessa pelattiin yks lautapeli. 23.00 aikaan jo sitte kiltisti kotiin. Mutta kivaa oli!!

Tänä lauantai aamuna mä heräsin ekan kerran kahdeksalta mutta venyin ja vanuin sängyssä. Somea päivittäen ja selaillen. Hetkeksi päätin vielä laittaa silmiä kiinni, mutta koska uni ei tullut niin halusin nousta ylös ja saada päivän käyntiin. Kaihtimien avaus toi ihanan näkymän. Ulkona paistoi aurinko ja sekös laittoi heti heittämään lenkkivermeet päälle ja lähtemään aamulenkille. Voi ihanuus mikä keli! Ei vois enää parempaa talvikeliä toivoa. Pakkasta kymmenisen astetta kun lähdin ja aurinko oikein helli kasvoja.


Siinä se ihmeiden tekijä. Lenkin aikana mä tunsin niin suurta iloa siitä, että negatiiviset fiilikset ja alakulo tuntuu nyt olevan mennyttä mun kohdalla. Mä huomaan koko ajan ympärilläni pieniä ihania asioita jotka tuo hyvää mieltä ja tämä auringon ilmestyminen kuvioihin ei voi kun lisätä vaan sitä positiivista oloa. Mä päädyin tekemään lenkin jossa saisin nauttia näistä ihanista jokimaisemista joista niin kovasti tykkään. Tämän aamuisen lenkin varrella oli riippusilta mistä tämä aurinkokin on kuvaan napattu.


Mua puhutteli monet pikku jutut tänäkin aamuna ja tää portti riippusillalle oli jotenkin kivoja fiiliksiä tuova. Tiedä häntä miksi. Kuvattavaa olis muutenkin ollut vaikka kuinka mutta pitäis joskus lähteä oikein vasta varten käveleskelemään kameran kanssa ja vaan kuvailemaan. Nyt kuitenkin oli tarkoituksena fiilistelyn ohessa saada myös hikeä pintaan.

5,5 kilsaa 58minuuttia ja keskinopeus 5,6km/h. Kaloreitakin siinä sivussa kului 278. Näin mulle kertoi Sports tracker kun kotiin pääsin. Vähä nuo ajat ja nopeudet on sinne päin kun kumminkin pariinkin otteeseen pysähdyin kuvailemaan matkan varrella mutta kuitenkin. Ihana aamun aloitus!! Kotona sitten napsautin saunan päälle ja nautin aamupalaa. Ruisleivän lisäksi mun aamupalaan kuului tänään tämmöistä


Mitäs sitä hyvää mättöviikonloppua nyt heti katkomaan kun eilen hyvää alkuun päästy ja tänään tiedossa siskon perheessä synttärit. Sinne on meikäläisen ihan turha kuvitella menevänsä niin ettei mätä joka sorttia naamatauluun. Herkkuja on nimittäin monenlaista ja kaikki sulaa suuhun jos vanhat merkit paikkansa pitää. Sisko kun on oikea leivontaihme ja taito tuntuu peritytyneen jo seuraavaan polveenkin. En siis malta odottaa että saadaan mennä juhlimaan 12 vuotiasta Konstaa <3

Super ihanaa ja Positiivisten asioitten lauantaita toivoo Sartsa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti