perjantai 12. helmikuuta 2016

THANK GOD IT´S FRIDAY

Nyt on kyllä perjantai ihan oikias kohtaa. Tämä viikko on ollu kyllä ihan piinallisen pitkä ja raskas. Jos mä nyt muistelen asioita jotka on tapahtunut alkuviikosta niin niistä tuntuu olevan kuukausi aikaa. Nyt olis tarkoitus viikonlopun aikana saada nollattua pää ja ladattua akkuja sen verran että ens viikon vois alottaa ihan kun puhtaalta pöydältä.

Mikä nyt sitten on niin ottanut hietaan?? No se täs pahinta onkin etten tiedä. On vaan niin monenlaista asiaa joka on lähinnä tuola mielen syövereissä ollut hankaloittamassa menoa. Mä oon nähny ihan ihmeellisiä ja vähän ahdistaviakin unia jopa. Tästä fiiliksestä on päästävä nyt eroon keinolla millä hyvänsä. Ja eiköhän tämä viikonloppu nyt tee tehtävänsä. Mä kerron sitten mitä mä oon suunnitellu ;)

Tänään mulla oli vaan lyhyt työpäivä mitä ei kyllä olisi uskonut sen perusteella miten hektistä oli. Sattumien summana vaan monta asiaa tuli päällekkäin ja siitä aiheutui vähän hikipisaroista mutta kaikesta selvittiin kunnialla vaikkakin tuntui että mä lähdin pois töistä niin että kintaat tippui alas ja mä vaan lähdin ja jätin koko paletin ihan levälleen. Palaveri seinäjoella meni ihan mukavasti ja tuntuu että hetkeksi aikaa voisi  yhdestä huolesta vähän päästää irti. Ehkä. Katsotaan. Toivotaan.

Sali jäi tältä päivältä tämän mun väsyneen olotilani takia väliin. No ärsyttäähän se, mutta kun siivotakkin piti jaksaa niin valintoja oli nyt vain tehtävä. Reippaasti oonkin täälä tiskannut ja siivonnut niin että huomenna sitten vaan imuroidaan enää ( en tiedä mahtaako Elina hyväksyä työn jälkeä).

Nyt ei kyllä oo oikein mitään sanottavaa niin I rest my case.

Viikonloppuja Sartsalta sulle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti