torstai 4. helmikuuta 2016

TORSTAIN TOTUUKSIA

"Tänään juuri tässä hetkessä tajusin että olen juuri niin vahva kuin päätän olla. Jos haluan, voin jäädä kiinni eiliseen.. siihen mitä on joskus ollut. Voin myös päättää mennä eteenpäin, kääntää katseet kohti tulevaa, olla katsomatta peruutuspeiliin. Onnellisuutta on syleillä huomista tietämättä mitä se tuo tullessaan. Luottaa siihen, että what is meant to be will be."

Tommonen teksti tuli mieleen kun mietin tämän päiväisiä tapahtumia ja etenkin keskusteluja päivän varrelta. Oon jo pitkään tajunnut sen, että me luodaan hyvin pitkälle itse omat tunnetilat ja sillä, että mä päätän olla onnellinen ja tyytyväinen mä oikeasti saan aikaan sen että mä oon just sitä. Vielä enemmän jatkuva negatiivisten ajatuksten virta tuo tullessaan negaatioita. Kaikki liittyy kaikkeen ja ihminen on kokonaisvaltainen kokonaisuus jossa mieli vaikuttaa kroppaan ja tunnetilat ohjaa meitä kohti onnellisuutta tai vastaavasti pois siitä. 

Mä yritän kovasti pysyä positiivisena. Etsiä asioista niiden parhaita puolia ja tarpeen tullen kattoa tätä maailmaa vaikka vähän vaaleanpunaisten lasienkin läpi. Oon huomannu että elämä on sillä lailla paljon mielekkäämpää ja alkaa nähdä entistä enemmän kaikkea kivaa ympärillään. Tiedän olevani monesti aika lapsellinenkin mutta mitä sitte. Aivan Sama!!! Täs kohtaa ei oo enää tarvetta hakea hyväksyntää omille valinnoilleen tai elämäntavalleen.

Me puhuttiin tänään töis siitä, että alettais pitämään positiivisuus päiviä. Siis päiviä jolloin unohdetaan hetkeksi kaikki negatiivinen ja nostetaan positiivisia juttuja esille. Annetaan positiivista kommenttia työkavereille. Pyöritään kuvainnollisesti pinkissä hattarassa ja paskotaan sateenkaaria. Se on joskus ihan paikallaan, eikä siitä ainakaan oo kenellekkään mitään haittaa. Se on varma!

Mä oon joka tapauksessa nyt päässyt siihen pisteeseen että mä katson eteenpäin positiivisin mielin. Odotan vaan innolla ja avoimin mielin mitä mun varalle on kohtalo suunnitellut. Ja etenkin päätän luottaa siihen, että karma tuo hyvälle hyvää. Siksi yritän levittää ympärilleni hymyä ja rakkauden ilosanomaa vaikka sitten tekemällä ittestäni vähä hölmön aina välillä. Lässynlääkin toivottavasti palaa mun elämään myös jossain vaiheessa.

Tämä oli kaikin puolin hyvä ja ajatuksia stimuloiva päivä!!

Pusi pusi toivoo Sartsa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti