lauantai 16. tammikuuta 2016

HETKI HALTUUN

Tuon otsikon tekstin mä kirjoitin naamakirjan ihmeelliseen maailmaan tänään ja se jäi jotenkin kummittelemaan mieleen. Miksi se onkin niin vaikeaa tarttua tähän olemassa olevaan hetkeen, kun kuitenkin me kaikki tiedetään ettei mistään muusta oo takeita. Vanhan sanonnan mukaan eilinen on ohi ja huomisesta emme tiedä, eletään siis tässä ja nyt. Periaatteessa ihan järkeenkäypää ja yksin kertaistakin mutta miten usein sielä ajatuksessa kuitenkin kummittelee se sitku elämä. Mitä me odotetaan?? Sitten kun mä saan lottovoiton , sitten kun on loma, sitten kun lapset on isoja, sitten kun mä oon eläkkeellä.... Niin sitten kun.. Mitä jos vaan heitettäis romukoppaan tälläiset joutavuudet ja elettäis tässä ja nyt. Nähtäis mitä meidän ympärillä tapahtuu ja ketä meidän vierellä siinä kulkee. Huomattais pienet ihanat asiat mitä tapahtuu joka päivä... ihan varmasti joka ikinen päivä sun ja mun elämäs tapahtuu kivoja asioita, ne vaan helposti peittyy kaiken arkisen paskan alle.
Kokeillaan siis hetkessä elämistä, siihen tarttumista, reagoimista, positiivista ajattelumallia niin saatetaan huomata että se leviää ympäristöön myös. Unelmoidaan ja tavoitellaan niitä unelmia.



Näillä eväillä kohti lauantaista iltaa.. vieläkään en tiedä mitä se tuo tullessaan, jännää ;)

-Sartsa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti