keskiviikko 6. tammikuuta 2016

Satama jossa onni asuu

"Kerran matkallani vei uskollinen purteni Luottamus minut aurinkoiseen satamaan. Se oli paikka jonne en olisi koskaan kuvitellut meneväni mutta rakkaat ihmiset luotsasivat minut sinne. Rantaan päästessäni koin kummallisen tunteen siitä, että tämä paikka ja minä olimme kohdanneet joskus aiemminkin. Mieleni valtasi lämmin tunne ja avosylin rannalla odottava onni sai minut heti tuntemaan oloni kotoisaksi, lämpimäksi ja onnelliseksi. Jätin Luottamuksen hetkiseksi laituriin ja lähdin tutkimaan paikkaa tarkemmin. Oli hyvä olla sillä onni ei jättänyt minua yksin hetkeksikään. Kävelin rantaan jossa merituuli hyväili kasvojani, astuin lämpimään rantaveteen ja annoin aaltojen kutitella jalkojani. Suljin silmäni ja hymyilin. Onni kysyi missä olin ollut kaikki nämä vuodet. En osannut vastata, tiesin vain että tämä oli yksi niistä satamista joita olin etsinyt matkallani. Tämän täytyi olla Port Minän lisäksi toinen turvasatamani. Tiesin että tulisin palamaan tähän satamaan aika ajoin matkallani ja aina kun palaisin olisi onni minua odottamassa."


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti