lauantai 16. tammikuuta 2016

PLÖSÖLÄSTÄ PÄIVÄÄ

Jos mä nyt vielä kerran marisisin tästä seinien kaatumisesta päälle. Ei siinä niinkään nyt mitään niin kauhiaa olis jos vaan saiskin lepäillä mutta kun kotonahan on jatkuvasti jotain mitä pitäis tehdä. Paino sanalla PITÄIS. Mullakin kun on vanha tupa niin lämmittäminen on joka päivä oma operaationsa, oli sitten sairaana tai ei. Puiden rahtaaminen tällaisena puolikuntoisena on kyllä ponnistelu sinänsä. Hertta hakkas miljoonaa kun sain rahdattua kassillisen puita niin että tulet saa sekä takkaan että puuhellaan. Tätä kirjoitettaessa sama homma odottais.. tulet sais jo olla mutta nyt meinaa laiskottaa. Koskaan ennen ja nyt taas :)

Kotona löhöilyssä on siis muutamia ilmeisiä ongelmakohtia, ekana vois olla se että siivoaminen ei ota alkaakseen sitten millään. Sitä jotenkin niin laiskistuu (jos se jotenkin on entisestään mahdollista) ja sitten kun on tämä multitoimiminen verissä niin kämppä näyttää tältä:

Bohemian rhapsody??

Siis joo mä tiedän. Nais ihmisen koti on tämä. Mutta siinä on taas pyykkiasiat kesken. Pitäis osaa kääriä ja osaa laittaa jo kaappiin mutta kun arvakkaa mitä?? Teki mieli ruveta yhtä äkkiä tekemään tätä:

Netflix sarjoja..syön purkista..
Eli siis Netflix auki ja lässynlää elokuvan pariin. Tällä kertaa kuinka hukata kundi 10 päivässä :)

Sitten näiden ongelmien lisäksi tulee syöminen. Kaikki jotka mut tuntee niin ajattelee että no SILLE nyt ei syöminen oon koskaan ollu mikään ongelma mutta arvakkaa mitä.. on se sillon kun oon yksin kotona eikä mulla kerta kaikkiaan oo mitään järkevää sapuskaa. Mutta voila katsokaa mitä minun pakastimestani löytyikään tämän päivän gourmet hetken takaamiseksi:

Lanttulooraa mmmm..

Joulun jäminä lanttulooraa juuri tämän verran ja siihen kylkeen ruispala joka ei juossut vielä karkuun. Kulinaristinen nautinto tällekin päivää oli siis taattu.

Noh flunssa alkaa pikkuhiljaa olla selätetty joten joskos sitä nyt laittais tämän tuvan siihen kuntoon että ens viikolla saa taas käydä töissä jossa saa laadukkaan ruuan, siivot pysyy kun en oo täälä kaikkia päiviä häsäämäs ja saa taas alkaa liikkua. Paluu normiin siis!!

Mutta nyt sen lämmityksen pariin. Pitäkäähän kiva lauantai kaiffarit, minä en vielä tiedä mitä omani pitää sisällään.

Pus pus

-Sartsa-




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti