sunnuntai 3. tammikuuta 2016

LENKKEILYN IHMEELLINEN VOIMA

Mä oon kerrankin hurahtanut johonkin järkevään ja monella lailla positiiviseen asiaan nimittäin liikuntaan. Kaikki alkoi tarpeesta tehdä loppuvuoden kuntoremontti ja ruvettiin kaverin kans käymään kuntosalilla pari kertaa viikossa. Sitten mä hoksasin että työmatkat taittuu kätevästi kävellen tai pyöräillen, Mun työmatka on 2,6 kilometriä eli ihan passeli että aamullakin jaksaa ilman aamupalaa sen tallustaa. Ja kuinka paljon pirteämpi sitä sitten onkaan kun on happihypellyt heti aamusta. Tällä hetkellä mun liikuntakalenteri näyttää siltä että 3 kertaa viikossa piipahdetaan salilla ja lähes kaikkina muina päivinä sitten lenkkeillään. Oon kyllä paukutellut ittiäni lapoohin monta kertaa että oon saanu aikaan tämmösen liikuntakipinän. Sohvaperuna has left the building ja toivottavasti pysyykin poissa.

Siskooni kaas ollaan nyt pidennetty lenkkejä 10 kilometriin asti vaihdellen vähän reittejä fiiliksen mukaan. Näiden lenkkien sekä jo vakiintuneiden sunnuntain aamulenkkieni varrella oon kyllä huomannu että meillä on aika kivan näköinen kotikaupunki ja kun pitää silmät auki niin sitä bongailee vaikka mitä kivoja yksityiskohtia. Luonnon kauneus häikäisee kyllä usein. Tässä ohessa tämän aamun ja eilisen kuvatukset lenkin varrelta suunnilleen samasta kohtaa. Paljon on joki muuttunut yhden yön aikana kun pakkanen on tehnyt tehtävänsä. Tiedä nyt näissä kuvissa siitä luonnon kauneudesta mutta kyllä tuo joki ja jokivarsi kaikkineen sisältää aika upeita näkymiä.

Lauantai 2.1.2016
Sunnuntai 3.1.2016


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti