perjantai 1. tammikuuta 2016

Tervetuloa 2016 :)

ANNO DOMINI 2015
Olen lähtenyt matkalle. Seilaan eteenpäin merellä nimeltä elämä. Matka on ollut pitkä ja vaiherikas. Välillä olen huomannut vierelläni ystävällisiä kasvoja taittamassa matkaa kanssani. Lokikirjaan on tullut merkintöjä karikoista ja niistä selviytymisistä. Välillä olen karahtanut kiinni oikein kunnolla mutta aina on tullut joku ja tuupannut uudelleen matkaan. Muistuttaen samalla tarkistamaan koordinaatit ja luottamaan sisäiseen kompassiin. Olen vieraillut uusilla vesillä, löytänyt monta ystävällistä majakkasaarta. Antautuessani vuoroveden vietäväksi löysin itseni uudesta paikasta josta minulla ei ollut aavistustakaan. Rantautuessani koin tulleeni kotiin sillä satamassa istui onni ja otti minut avosylin vastaan. Matkallani olen kokenut tunteiden koko kirjon päämääränäni löytää turvasatama. Port Minä. Luulen löytäneeni sen nyt. Sinne on aina hyvä palata, ladata akut ja tankata uusia seikkailuja varten. Tutkimusmatka elämän merellä jatkuu uskollisella purrellani nimeltä luottamus. Kun luottamus on kunnossa niin elämä kyllä kantaa.
Parhaita hetkiä uudelle vuodelle, tehdään loistava 2016 <3 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti